موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

9 موضوع خوب برای تولید محتوای سایت که هرگز شکست نمی خورند

پیدا کردن موضوع خوب برای تولید محتوای سایت، کار زیاد سختی نیست به شرطی که بدانید وبسایت شما در چه حوزه ای صحبت می کند و رقبای شما در حال حاضر چه مدل محتواهایی را تولید می کنند. وقتی شروع به نوشتن درباره یک موضوع خاص می کنید، ایده های زیادی به ذهن شما خطور می کند.

دو هفته بعد، بیشتر ایده های وبلاگ نویسی یا از ذهن شما پاک شده اند و یا متوجه می شوید که به یک دلیل یا دلایل دیگر نمی توانید روی آنها کار کنید. این موضوع شاید نگران کننده باشد اما ممکن است خیلی از افراد به آن توجه نکنند.

اما یک راه حل وجود دارد.

موضوع خوب برای تولید محتوای سایت چیست؟

موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

 

بسیار خوب؛ ما نمی توانیم دقیقاً به شما بگوییم موضوع خوب برای تولید محتوای سایت چه چیزهایی هستند یا شما باید درباره چه موضوعاتی باید بنویسید؛ شما ممکن است در مورد چیزی که به ذهنتان می آید مطلب بنویسید و اما آیا این محتواها برای سایت شما مفید هستند یا خیر؟ این مسئله ای است که باید به آن توجه کنید.

اما خبر خوب این است: چند نوع محتوا وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید و اطمینان حاصل می کنید که هر بار با محتوای تازه، مرتبط و جذاب روبرو می شوید.

در اینجا فهرستی از موضوع خوب برای تولید محتوای سایت آورده شده که در ادامه بحث، آنها را پوشش خواهیم داد:

1-نوشتن درباره نکات و ترفندها

2-نوشتن محتوا درباره اسرار و رموز تجاری و کسب و کار

3-تولید محتوا با موضوعات خلاصه و تحلیل

4-تولید محتوای سایت با موضوعات داغ روز

5-تولید محتوا برای سایت با تهیه یک سری از لیست ها

6-تولید محتوا درباره افسانه ها و مطالب ماورایی

7-تولید محتوا درباره مقایسه مطالب یا مکان ها یا محصولات و ….

8-تولید محتوای آموزشی

9-تولید محتوا درباره ارائه مسئله و راه حل

خب پس اجاره بدهید که در ادامه همین بحث در مورد ایده ها و موضوع خوب برای تولید محتوای سایت صحبت کنیم!

اگر مدیر یک وبسایت باشید و بخواهید ترافیک خوبی به دست بیاورید لازم است که محتواهای عالی و جذاب بنویسید. اگر امروز اقدام کنید به زودی مخطبان زیادی را جذب می کنید.

کافه محتوا، خواندن مقالات زیر را پیشنهاد می دهد:

تبلیغات صنعتی چیست؟

محتوای آسمان خراش یا مگاپست چیست؟

 

9 موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

1-نوشتن درباره نکات و ترفندها

اشاره کردن به مهم ترین نکات در هر موضوعی می تواند موضوع خوب برای تولید محتوای سایت باشد که جزو محتواهای همیشه سبز هستند. مثلاً تمیز کردن لکه های کثیفی از یک تی شرت سفید، هرگز قدیمی نمی شود و همیشه افراد به راهکارهای مفید در این مورد نیاز خواهند داشت.

با نکات و راهکارهایی که در تولید محتوای سایت می نویسید، خوانندگان شما راه حل های سریع تری دریافت می کنند که به آنها کمک می کند کار را به روشی بهتر انجام دهند. به عبارت دیگر، شما به زندگی آنها ارزش می دهید یا به دانش آنها می افزایید. این باعث می شود محتوای شما بهتر دیده شود و یعنی ترافیک سایتتان بیشتر خواهد شد. چه کسی چنین چیزی را نمی پسندد؟

این 2 عنوان، مثالی از چنین پست وبلاگی را نشان می دهد:

  •  9 نکته بازاریابی محتوا برای بازاریابان دیجیتال
  • نکات مهم درباره ارسال پست در وبلاگ
موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

 

2-نوشتن محتوا درباره اسرار و رموز تجاری و کسب و کار

اسرار، نکات و ترفندها به اندازه توانایی حل یک مسئله، مفید هستند. این می تواند یک موضوع خوب برای تولید محتوای سایت باشد.

بسیار خب! به نظر شما چه فرقی دارد؟ یک “راز” یا راهکار یا ترفند درباره موضوعی می تواند مشکلی را حل کند؛ این راهکار توسط کسی که تجربه کافی در این زمینه دارد ارائه می شود.

این موضوع خوب برای تولید محتوای سایت به خوانندگان شما کمک می کند اطلاعات ارزشمندی را که نمی توانند در هیچ جای دیگری پیدا کنند، به دست آورند. این نمونه تولید محتوا، شما را به عنوان یک مرجع در یک حوزه یا یک منبع برای بهترین اطلاعات تخصصی، معرفی می کند.

عنوان زیر می توان یک مثال از این کاربرد باشد:

اسرار و ترفندهای بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

 

3-تولید محتوا با موضوعات خلاصه ای و تحلیلی

امسال رو به پایان است، بنابراین زمان مناسب برای آزمایش کردن این نوع محتوا است. به طور خلاصه، اتفاقات برتر در طول امسال می تواند یک موضوع خوب برای تولید محتوای سایت باشد.نوشتن درباره این اتفاقات و جمع کردن آنها در یک وبسایت یا مقاله، قطعاً مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار خواهد گرفت.

مثال: بهترین فیلم های 2019 (تا کنون)

تجزیه و تحلیل آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد می تواند خوانندگان شما را برای بدترین شرایط آماده کند یا به آنها هشدار یا مژده بدهد. همچنین می تواند به آنها کمک کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند که بعداً در مورد این موضوع خوب برای تولید محتوای سایت از شما تشکر خواهند کرد.

 

4-تولید محتوای سایت با موضوعات داغ روز

در هر زمان بخصوصی، موضوعی داغ و پرطرفدار وجود دارد که بدون توجه به اینکه با کدام صنعت درگیر هستید، مورد بحث قرار می گیرد. این می تواند فرصت بزرگی باشد تا انواع موضوعات خوب برای تولید محتوای سایت را پیدا کنید.

نوشتن در مورد یک موضوع پرطرفدار به شما کمک می کند تا حرفه ای تر دیده شوید باشید و به یک مرجع در حوزه فعالیت خودتان تبدیل شوید.

 

5-تولید محتوا برای سایت با تهیه یک سری از لیست ها

یکی دیگر از انواع موضوعات خوب برای تولید محتوای سایت، تهیه لیست ها یا فهرست ها در مورد موضوعاتی مناسب است.

تهیه فهرست و تولید محتوا در این باره به خوانندگان شما این امکان را می دهد تا بدانند که می تواند درباره بسیاری از گزینه های مربوط به آنچه که دنبال آن هستند، اطلاعات کسب کنند.

به عنوان مثال، اگر کسی به دنبال ابزارهای برتر تجزیه و تحلیل وب برای نیازهای خود است، لیستی از بهترین گزینه ها، به آنها کمک زیادی می کند! این خود، بهترین مثال برای تولید محتوای تخصصی سایت است.

پیشنهاد کافه محتوا: قیمت تولید محتوا در اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟

موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

 

6-تولید محتوا درباره افسانه ها و مطالب ماورایی

مردم، دیوانه وار ترین چیزها را بدون اثبات، باور خواهند کرد! شما احتمالاً در دوره ای از زندگی خود با این پدیده روبرو شده اید. اگرچه اعتقاد آنها به چنین افسانه هایی بر ذهن، تأثیر منفی می گذارد، از نظر شخصی یا حرفه ای هم این مسئله باعث نگرانی می شود.

اما لازم است بدانید که موضوعات افسانه ای و ماورایی هنوز هم پرطرفدار هستند. این مطالب می توانند موضوعات خوبی برای تولید محتوای سایت باشند.

 

7-تولید محتوا درباره مقایسه مطالب یا مکان ها یا محصولات و ….

اگر با تولید محتوای خود بتوانید چالش ذهنی افراد را حل کنید، مطلب شما به سرعت به اشتراک گذاشته می شود. و یک پست مقایسه ای که خواننده را از این معضل نجات می دهد، قطعاً موضوع خواندنی خوبی است!

در تولید محتوا برای سایت می توانید محصولات یا ابزارها یا وبسایت ها را با هم مقایسه کنید. نوشتن درباره مزایا و معایب، بهترین گزینه برای تولید محتوای یونیک است که مورد استقبال واقع می شود.

مقاله ای که به رشد کسب و کار شما کمک می کند: رپورتاژ آگهی چه مزیت هایی دارد؟

 

8-تولید محتوای آموزشی

موضوعات چگونگی یا همان “How-To”، یکی از محبوب ترین مطالبی است که امروزه وجود دارد، چه در یک پست وبلاگ و چه در یک ویدیو؛ در هر حالت، موضوع خوب برای تولید محتوای سایت هستند.

در عصر دیجیتال که هر نوع اطلاعات با چند کلیک فاصله دارد، افراد به دنبال کسب اطلاعات هستند قبل از اینکه برای رفع آنها از کسی دیگر کمک بگیرند.

نحوه کار شما باید به گونه ای باشد که با نوشتن یک متن عالی و قابل قبول، نظر خواننده را به خود جذب کنید. محتوای شما باید آنقدر صمیمانه و روان باشد که مشکل خاطب را در یک حوزه خاص حل کند.

بنابراین خواه به کسی آموزش دهید که چگونه یک تجزیه و تحلیل را انجام دهد یا اینکه چگونه استراتژی بازاریابی محتوایی را بهبود ببخشد، یک راهنمای مفید ایجاد کنید و ببینید که برای شما معجزه می کند! این یعنی یک موضوع خوب برای تولید محتوای سایت که همیشه شما را به اوج می رساند!

 

9-تولید محتوا درباره ارائه مسئله و راه حل

عنوان این نوع محتواها باید به اندازه کافی جذاب و کاربردی باشد تا به شما بگوید چرا این قالب مورد توجه قرار گرفته است؛ این محتوا باید یک مشکل را حل کند!

هر کس هر چند وقت یک بار، در موضوعی دچار مشکل یا چالش می شود و برای بازگشت به مسیر درست به کمک نیاز دارد.

اگرچه برخی از قالب های محتوایی که در بالا بحث کردیم می توانند این مشکل را برطرف کنند، شما می توانید مستقیماً به مسئله خاصی بپردازید و یک راه حل آگاهانه را در یک قسمت کوتاه و مختصر، ارائه دهید.

در اینجا ترفند بیان مسئله، راه حل مسئله یا هر دو، موضوع خوب برای تولید محتوای سایت است تا خواننده بداند که اینجاست که پاسخ خود را پیدا می کند.

صاحبان مشاغل در افزایش نرخ تبدیل و در نهایت فروش آنلاین مشکل دارند. آنها برای رفع این چالش اساسی به نکاتی سریع و عملی نیاز دارند. نیازی به گفتن نیست که آنها قطعاً روی موضوعی کلیک می کنند که مشکلشان را حل کند.

بهترین موضوعاتی که برای تولید محتوای سایت ویژه رشد کسب و کارها پیشنهاد می کنیم به صورت زیر معرفی می شوند:

  • بازاریابی همیشه سبز؛ یک راهنمای دقیق برای اجرای روش های بازاریابی که دوام دارند
  • عواملی که باید در بازاریابی محتوا در نظر گرفته شود
  • چگونه ویدیو به برندینگ شما کمک می کند ؟
  • 3 نکته برای افزایش بازدید برای وب سایت کسب و کار شما
موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

موضوع خوب برای تولید محتوای سایت

 

سخن پایانی

آیا هنوز ذهن شما سرشار از ایده و موضوع خوب برای تولید محتوای سایت است؟ شما می توانید در هر یک از انواع محتوایی که در مورد آنها بحث کردیم تعداد بی شماری متن بنویسید؛ و اگر این کار را به خوبی انجام دهید، مورد توجه همه قرار می گیرید.

یک نکته مهم این است که می توانید برای بهتر اجرا کردن و تولید محتوا، تمام ایده های نوشتن را که به آنها فکر می کنید یادداشت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *