تولید محتوا سایت کشاورزی

تولید محتوا سایت کشاورزی و موضوعات جذاب برای نوشتن

تولید محتوا سایت کشاورزی برای مدیران سایت‌های حوزه کشاورزی، سموم، آفت ها و بیماری های گیاهی و همچنین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ یکی از دغدغه ‌های مهم به شمار می‌رود.

برای داشتن یک سایت با امتیاز سئوی بالا بدون شک تولید محتوا، شرط اصلی موفقیت خواهد بود و برای تولید محتواهای همیشه سبز، نیاز به ایده خواهید داشت.

منظور از محتواهای همیشه سبز، محتواهایی است که به اقتضای زمان تولید نمی‌شوند و در هر بازه زمانی بازدید یکنواخت خود را دارند.

به عنوان مثال شما می‌توانید درباره اخبار و تازه‌های مربوط به تجهیزات صنعتی کشاورزی یا پیرامون آخرین اخبار مربوط به توزیع بذر و اطلاعیه‌های جهاد کشاورزی به طور مرتبط تولید محتوا کنید.

اما چنین محتواهایی بازدیدی زیاد در بازه زمانی کوتاه برای شما به ارمغان خواهند آورد و سپس بعد از گذشت مدتی، تمام بازدید خود را از دست می‌دهند.

اما موضوعاتی وجود دارند که همواره با نرخی ثابت مورد جستجو قرار می‌گیرند و به چنین محتواهایی محتواهای همیشه سبز می‌گویند.

در ادامه این مقاله موضوعاتی را با شما در میان می گذاریم که می‌تواند تقویم محتوایی شما را برای ماه‌ها و ماه‌ها پر نگاه دارد.

قبل از ثبت سفارش این قسمت را بخوانید: هزینه تولید محتوا چگونه محاسبه می شود؟

 

موضوعات پربازده برای تولید محتوا سایت کشاورزی

تولید محتوا سایت کشاورزی

تولید محتوا سایت کشاورزی

 

مهم‌ترین موضوعاتی که باید در تولید محتوا سایت کشاورزی مد نظر باشد، موضوعات استراتژیکی است که دغدغه‌ها و فرصت‌های رقابتی را در این عرصه هدف قرار می‌دهد.

شما باید بتوانید از دو جنبه به این موضوع نگاه کنید: «دغدغه‌های مشترک افراد فعال در صنعت کشاورزی» و «نتایج حاصل از تحقیق کلمات کلیدی». حال بیایید نتیجه اشتراک بین این دو موضوع را با هم بررسی کنیم:

1-شناخت آفات و آفت‌کش‌ها:

یکی از موضوعاتی که هم دغدغه مشترک کشاورزان است و هم بیشترین جستجو را در این زمینه داشته، کلمات کلیدی مربوط به شناخت آفات و آفت‌کش‌ها برای گیاهان مختلف است؛ بنابراین تولید محتوا در این زمینه قطعاً کارساز خواهد بود.

2-تجهیزات صنعتی کشاورزی مدرن:

صنعت کشاورزی در ایران با سرعت غیر قابل تصوری به سوی مدرن شدن حرکت می‌کند و بسیاری درباره انواع تجهیزات صنعتی مدرن برای افزایش بهره‌وری در کشاورزی خود دنبال مطالب مفید به زبان فارسی هستند؛ بنابراین سعی کنید شکاف محتوایی در این زمینه را به صفر برسانید.

3-گیاهان گلخانه‌ای:

سومین موضوعی که بیشتر از همه جستجو می‌شود پیرامون پرورش انواع گیاهان در گلخانه‌ها است. شما می‌توانید محتواهای مختلفی در این باره تولید کنید که در هر یک به پرورش نوعی از گیاهان در گلخانه بپردازید.

4-پرورش گیاهان آپارتمانی:

پرورش و فروش گیاهان آپارتمانی در ایران به شدت در حال فراگیری است و به همین دلیل تولید محتوا در این زمینه نیز به همین اندازه اهمیت خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که به چنین موضوعاتی، هم به شکل کلی و هم به شکل جزئی بپردازید.

5-صنعت کشاورزی ارگانیک:

خوشبختانه در چند سال اخیر تا حدودی توجه مردم به سوی محصولات ارگانیک، برخی کشاورزان را مجاب به حرکت به این سو نموده و به همین دلیل تولید محتوا سایت کشاورزی درباره صنعت ارگانیک و نحوه پرورش گیاهان مختلف به شکل ارگانیک از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

6-روش‌های توزیع مستقیم:

یکی دیگر از دغدغه‌های مشترک کشاورزان، توزیع محصولات به شیوه مستقیم است. شما می‌توانید با معرفی انواع شیوه‌های توزیع مستقیم، کشاورزان را در جهت کوتاه کردن دست واسطه‌ها و افزایش بهره‌وری مالی کمک کنید.

 

تولید محتوا سایت کشاورزی بسیار متنوع و وسیع است. با اندکی خلاقیت و بررسی منابع می توان این مطالب را پیدا کرد. اگر سایت مرتبط با خرید و فروش محصولات کشاورزی، میوه یا سبزیجات، ماشین آلات کشاورزی و … دارید، می توانید برای تولید محتوای تخصصی با کافه محتوا تماس بگیرید.

 

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایت، همراه شما خواهیم بود!

یک فنجان محتوای داغ، مهمان ما باشید!

 

 

 

2 پاسخ
  1. عباسعلی ملک محمدی
    عباسعلی ملک محمدی گفته:

    درود بر شما لطفا نمونه تولید محتوای کشاورزی برایم ارسال کنید تا کیفیت کارتان را ببینم

    پاسخ
    • نفیسه تفنگ ساز
      نفیسه تفنگ ساز گفته:

      با سلام و احترام دوست عزیز. شما می توانید نمونه کارهای کشاورزی و باغبانی را در سایت دیگر ما، یعنی سایت همیارگلخانه به آدرس اینترنتی http://www.hamyar-golkhane.ir بررسی بفرمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *