کتاب الکترونیکی چیست

کتاب الکترونیکی چیست؛ نکات مهم برای کسب درآمد از تولید کتاب های الکترونیکی

نکاتی برای کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی، متن و نوشته ای است که به صورت یک فرمت دیجیتالی ارائه می شود و امکان خواندن آن بر روی رایانه یا دستگاه هوشمند را فرآهم می کند.

بسیاری از عناوین موجود در نسخه های چاپی می توانند به عنوان کتاب های الکترونیکی خوانده شوند؛ از جمله داستان های پرفروش، کلاسیک و متون مرجع.

کتاب های الکترونیکی همچنین برای ایجاد کارهای خارج از چاپ و یا برای تغییر چاپ و خلق یک نوشته ارزشمند، مانند کارهای جدید نویسندگان مشتاق، استفاده می شوند. موضوعات مختلفی را می توانید به کتاب های الکترونیکی تبدیل کنید.

 

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

 

کتاب های الکترونیکی: راهنمای کاربردی برای تهیه و انتشار

مهم ترین عناوینی که در این بحث به آن می پردازیم به صورت زیر هستند:

  • کتاب الکترونیکی چیست؟
  • چگونه کتاب الکترونیکی بخوانم؟
  • مزایای کتاب های الکترونیکی چیست؟
  • مضرات کتاب های الکترونیکی چیست؟
  • هزینه کتاب های الکترونیکی چقدر است؟
  • از کجا می توانم یک کتاب الکترونیکی بخرم و نمونه رایگان را امتحان کنم؟
  • آیا می توانم رمان، نوشته یا متن های خودم را با فرمت ebook منتشر کنم؟
  • آینده کتاب های الکترونیکی چگونه تغییر می کند؟

 

کتاب الکترونیکی چیست؟

کتاب الکترونیکی، متن و نوشته ای است که به صورت یک فرمت دیجیتالی ارائه می شود و امکان خواندن آن بر روی رایانه یا دستگاه هوشمند را فرآهم می کند. بسیاری از عناوین موجود در نسخه های چاپی می توانند به عنوان کتاب های الکترونیکی خوانده شوند؛ از جمله داستان های پرفروش، کلاسیک و متون مرجع.

کتاب های الکترونیکی همچنین برای ایجاد کارهای خارج از چاپ و یا برای تغییر چاپ و خلق یک نوشته ارزشمند، مانند کارهای جدید نویسندگان مشتاق، استفاده می شوند. موضوعات مختلفی را می توانید به کتاب های الکترونیکی تبدیل کنید.

کتاب های الکترونیکی می توانند به سادگی از متن الکترونیکی تشکیل شده باشند یا ممکن است حاوی موارد اضافی مانند صدا، فیلم یا پیوندها نیز باشند.

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

 

چگونه یک کتاب الکترونیکی را بخوانم؟

در حال حاضر سه روش برای مطالعه کتاب های الکترونیکی وجود دارد:

الف) دستگاه های خواندن کتاب الکترونیکی قابل حمل

این دستگاه ها کامپیوترهای دستی کوچک هستند که کتاب ها را قابل خواندن می کنند. ابعاد آن کوچک و کم حجم است که با باتری کار می کند و دارای صفحه نمایشگر روشن است. آنها متونی را که از یک رایانه بارگیری شده اند را به نمایش می گذارند و به خواننده اجازه می دهد کلمات کلیدی را جستجو کند و یادداشت ها و پیوندهایی را اضافه کند.

ب) در رایانه شخصی با استفاده از نرم افزار ویژه

دو بسته نرم افزاری رایگان برای خواندن کتاب الکترونیکی وجود دارد که می توانید از اینترنت بارگیری کنید؛ Adobe Acrobat Reader و Microsoft Reader.

درباره Adobe Acrobat Reader:

پس از نصب Adobe Acrobat Reader ، یک فرم ثبت نام کوتاه برای پر کردن وجود دارد، که به آدرس ایمیل و رمز عبور نیاز دارد. پس از انتخاب بین نسخه های Windows و Mac، دستورالعمل های ارائه شده روی صفحه را دنبال کنید تا نصب کامل شود.

بارگیری فایل نصب، بین یک تا دو دقیقه طول می کشد. پس از بارگیری، گزینه های مختلف مشاهده ارائه می شود و می توان متن را برجسته کرد و یادداشت های خود را در مقابل آن قرار داد.

برنامه قرائت کتاب الکترونیکی با این نرم افزار، کاملاً واضح بر روی دسک تاپ شما نمایش داده می شود. برای دسترسی به کتاب مورد نظر، روی عنوان کتاب کلیک کنید.

ج) رایانه های دستی و سیستم های دیجیتال شخصی (PDA)

دو بسته نرم افزاری رایگان که در بالا توضیح داده شد، برای PDA ها نیز موجود است.

 

 

مزایای کتاب الکترونیکی چیست؟

سرعت بالا: با ارائه عنوان مورد نظر، نسخه كتاب های الکترونیکی بلافاصله قابل بارگيري است.

قابلیت حمل: تعداد زیادی از نسخه های مختلف كتاب های الکترونیکی را می توان با یک دستگاه حمل کرد؛ بنابراین، گزینه های ایده آل برای مسافران است.

چاپ کتاب ها متناسب با سلیقه فرد: كتاب های الکترونیکی دیگر نیازی به چاپ ندارند. فقط در صورتیکه فردی تمایل به تهیه نسخه چاپی داشته باشد می تواند تمام یا بخشی از صفحات را چاپ کند.

کتاب های تعاملی: خوانندگان كتاب های الکترونیکی همچنین می توانند یادداشت بردارند، صفحات را نشان گذاری کنند، زیرنویس بنویسند، و همچنین به جستجو و کسب اطلاعات اضافی از طریق لینک های ارتباطی بپردازند.

امکان شخصی سازی: نورپردازی زمینه، تنظیم تصویر زمینه زیبا و اندازه قلم را می توان در كتاب الکترونیکی طراحی کرد. به این ترتیب، بهترین و زیباترین نسخه های کتاب را می توانید تهیه کنید که برای خواندن، جذاب هستند.

امکان افزودن برخی جزئیات: بسیاری از کتاب ها دارای متن، فرهنگ لغت یا سایر ویژگی های قابل جستجو هستند. این می تواند نقطه تمایز برای هر خواننده باشد.

كتاب های الکترونیکی کاملاً در دسترس: نویسندگان می توانند با انتشار کتاب های الکترونیکی، روند انتشار را کوتاه تر کنند. نسخه های دیجیتال کتاب ها همچنان مورد توجه قرار دارد.

سازگار با محیط زیست: كتاب های الکترونیکی، بدون استفاده حتی یک برگ کاغذ، منتشر می شوند، بنابراین، درختان را نجات می دهند.

 

مضرات کتاب های الکترونیکی چیست؟

  • تعداد کتاب های موجود در قالب کتاب الکترونیکی هنوز کاملاً محدود است.
  • اگر در رایانه بارگیری شود، برخی کتاب های الکترونیکی قابل چاپ نیستند. مگر آنکه فقط نسخه PDF را تهیه کنید.
  • بسیاری از کتابهای الکترونیکی با فرمت Mac-Friend موجود نیست.

 

 

هزینه كتاب های الکترونیکی چقدر است؟

كتاب های الکترونیکی معمولاً ارزان تر از کتاب های کاغذی هستند. هزینه تحویل و حمل و نقل برای آنها وجود ندارد و اگر آنها را در رایانه خود بارگیری کنید، این نرم افزار رایگان است.

چه مواردی را می توان به نسخه كتاب های الکترونیکی اضافه کرد؟

آثار غیر داستانی از نظر متن، قابلیت افزودن متن های اضافی، لینک های متداول و پاورقی ها، بیشترین پتانسیل را دارند.

آینده کتاب های الکترونیکی چگونه تغییر می کند؟

در آگوست 2000، اندرسون، پیش بینی کرد که کتاب های الکترونیکی تا سال 2005 10،٪ بازار را اشغال می کنند. اکنون این چشم انداز بسیار خوش بینانه به نظر می رسد. ناشران و کتابفروشی های آنلاین می گویند که حتی کتاب های پرفروش آنها تنها موفق به فروش هر کدام در حدود 1000 نسخه شده اند و بیشتر آنها به مراتب کمتر فروش دارند.

تحولات بیشتر فن آوری ها ممکن است کلید مرحله بعدی رشد کتاب الکترونیکی باشند. امروزه تحقیقات انجام می شود تا خواندن کتاب الکترونیکی را ساده تر سازد؛ سیستمی که شبیه به یک ورق A4 بوده و از پلاستیک انعطاف پذیر ساخته شده است و می تواند اشکال مختلف متن را به نمایش بگذارد.

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

 

چگونه یک کتاب الکترونیکی تهیه کنیم؟

کتاب الکترونیکی یک نسخه دیجیتال از یک نوشته است تا خواننده کتاب به راحتی در هر زمان و مکان بتواند از آن استفاده کند. این کتاب ها متن های کوتاه و بلند را به صورت کتاب، نمایش می دهند.

کتاب های الکترونیکی دارای چندین “صفحه” دیجیتالی هستند که افراد می توانند از طریق آن اطلاعات را به دست آورند و اغلب به صورت یک سند PDF تهیه می شوند. این کتاب ها به راحتی از یک کاربر به کاربر دیگر قابل ارسال هستند.

هیچ قانون مشخصی برای سازماندهی محتوا و تهیه متن در کتاب الکترونیکی وجود ندارد. به طور کلی، این می تواند شامل ساختار یک رمان یا کتاب درسی باشد (بسته به آنچه در آن می نویسید). اما فراموش نکنید که جنبه های مختلفی برای کتاب الکترونیکی وجود دارد که حتماً باید آنها را رعایت کنید.

کتاب های الکترونیکی دارای سر فصل ها و تصاویر پشتیبان هستند. مشابه یک پست وبلاگ، می توانید به راحتی مطالب را دسته بندی کنید.

کتاب های الکترونیکی چگونه می توانند مفید باشند؟

هر چیزی قابل تبدیل شدن به یک کتاب الکترونیکی است و مزایایی را ارائه می دهند. شما می توانید درباره هر چیزی بنویسید.

درون کتاب های الکترونیکی به سادگی راهی برای بازاریابی، برای ارائه اطلاعات مهم و حیاتی، به شکلی که مشتریان بالقوه مایل به خواندن آن هستند، یافت می شود.

یک شرکت زیست محیطی ممکن است یک کتاب الکترونیکی در مورد حفظ منابع آب بنویسد. آنها همچنین ممکن است یک کتاب الکترونیکی را به طور کامل روی نحوه استفاده از محصول صرفه جویی در مصرف آب خود یا اینکه چگونه به مشتری کمک کرده است یک مشکل را حل کند، متمرکز کنند.

**ایده های بیشتری از تولید کتاب الکترونیکی مفید و کاربردی را در انتهای این مقاله مشاهده می کنید.

 

 

مهم نیست که کتاب الکترونیکی شما در چه دسته بندی موضوعی قرار می گیرد، تحقیقات بخش مهمی از ایجاد کتاب های الکترونیکی هستند.

کاربری که کتاب الکترونیکی شما را بدست آورد (یا درخواست دسترسی دارد) می خواهد داستان و متن کاملی را بخواند نه صرفاً صفحاتی که ارزش نگاه کردن هم ندارند!

آیا می توانید کتاب الکترونیکی را ویرایش کنید؟

جواب منفی است. یک کتاب الکترونیکی را پس از ذخیره شدن در یکی از قالب های پرونده ای که در بالا توضیح داده شده است، نمی توان ویرایش کرد؛ بنابراین بهتر است از نسخه قابل ویرایش در برنامه ای مانند Microsoft Word ذخیره کنید.

روش های تهیه کتاب الکترونیکی

روش های تهیه کتاب الکترونیکی می تواند بسیار ساده و جذاب باشد؛ اما پیچیدگی های خاص خود را دارد.

شما نه تنها نیاز به نوشتن محتوا دارید، بلکه باید آنرا نیز در قالب یک سند حرفه ای، طراحی و قالب بندی کنید که مردم بخواهند آن را بارگیری کرده و بخوانند.

با این وجود، تولید کتاب الکترونیکی به عنوان هدف اصلی برای بازاریابی محتوا، بخش اصلی یک برنامه بازاریابی موفقیت آمیز است.

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

 

راهکارهای کاربردی و نکات نوشتن کتاب الکترونیکی

  • موضوعی را انتخاب کنید که با نیاز مخاطبان شما مطابقت داشته باشد.

  • خلاصه هر فصل از کتاب خود را بنویسید.

  • هر فصلی را که می نویسید، تجزیه کنید.

  • کتاب الکترونیکی خود را طراحی کنید.

  • از رنگ های مناسب استفاده کنید.

  • گنجاندن تصویر در متن را فراموش نکنید.

  • از آمار و بررسی ها حتماً استفاده کنید.

  • شیوه های تماس مناسب برای خرید را در کتاب الکترونیکی خود قرار دهید.

  • کتاب را به PDF تبدیل کنید.

  • یک صفحه فرود اختصاصی برای کتاب خود ایجاد کنید.

  • کتاب الکترونیکی خود را تبلیغ کرده و موفقیت آن را پیگیری کنید.

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

تفسیر مراحل تهیه کتاب الکترونیکی

1- موضوعی را انتخاب کنید که با نیاز مخاطبان شما مطابقت داشته باشد

هدف از تولید کتاب الکترونیکی، ایجاد فایلی است که برای تیم فروش یا کاربران سایت، مفید است؛ بنابراین موضوعی را انتخاب کنید که باعث شود این امکان برای شما فراهم شود تا بتوانید در تمام مراحل، مطالب مفیدی را ارائه داده و با تیم خود و کاربران سایت، ارتباط برقرار کنید.

موضوعاتی را به عنوان محتوای کتاب الکترونیکی انتخاب کنید که پرطرفدار و کارگشا باشند.

برای ایده گرفتن می توانید نمونه های زیر را مشاهده کنید:

  • بهترین روش ها برای انتخاب موضوع یک پروژه استارت آپی
  • مقدمه ای برای یک حوزه خاص از صنعت
  • بررسی سؤالات متداول درباره یک کسب و کار یا صنعت که به آنها پاسخ داده شده است.
  • ارائه مطالب و راهکارهایی برای تصمیم گیری بهتر
  • اطلاعاتی از بهترین های یک حوزه مشخص

2- خلاصه هر فصل از کتاب خود را حتماً بنویسید

مقدمه کتاب الکترونیکی شما باید هر دو مرحله را برای محتوای کتاب الکترونیکی شما تنظیم کند و خواننده را به سمت خود جلب نماید.

شما در کتاب الکترونیکی خود چه مطالبی را ارائه کرده اید؟ خواننده چگونه از خواندن آن سود خواهد برد؟ برای نوشتن یک مقدمه مناسب برای کتاب، باید مهارت های نویسندگی و محتوانویسی را داشته باشید.

 

 

برای اینکه بهتر بنویسید و کتاب های الکترونیکی خود را تولید کرده و از آنها کسب درآمد کنید، یک آموزش را برای شما تهیه کرده ایم که بر پایه سال ها تجربه کاری، استوار است.

کتاب الکترونیکی “.…آموزش تولید محتوا و کسب درآمد...” یک راهنمای کاربردی برای نوشتن متن های قوی است. برای دریافت جزئیات بیشتر و سرفصل های کتاب و همچنین مزایای این آموزش می توانید از لینک زیر وارد شوید:

خرید کتاب

آموزش تولید محتوا - استخدام تولید محتوا

آموزش تولید محتوا – استخدام تولید محتوا

مقالات گردشگری را از اینجا دریافت کنید…..

برخی از سازندگان کتاب الکترونیکی می گویند که یک کتاب الکترونیکی صرفاً یک سری پست های وبلاگ است که در کنار هم تدوین شده اند. در حالی که من موافقم که باید با هر فصل مانند یک پست وبلاگ شخصی رفتار کنید. فصل های کتاب الکترونیکی شما نیز باید روان، یکی پس از دیگری نمایان شوند.

3- هر فصل را که می نویسید، تجزیه کنید.

نوشتن! در اینجا، می توانید به هر فصل به روشی که ممکن است یک پست وبلاگ طولانی بنویسید، نزدیک شوید؛ با تقسیم بندی هر فصل در بخش های کوچکتر یا نقطه گذاری، این کار را انجام دهید.

این به شما کمک می کند به جای تلاش برای استفاده از لحن پیشرفته یا تخصصی برای انتقال هر نکته، به سادگی و واضح بنویسید. این موثرترین روش برای آموزش خوانندگان و کمک به آنها در درک مطالب جدیدی است که شما تهیه می کنید.

مطمئن باشید که در هر فصل، یک ساختار مداوم را نیز حفظ خواهید کرد. این به شما کمک می کند گذارهای طبیعی را بین هر فصل ایجاد کنید؛ بنابراین پیشرفت واضحی از یک فصل به فصل دیگر وجود دارد.

تولید کتاب الکترونیکی

تولید کتاب الکترونیکی

 

نکته کاربردی:

آیا می خواهید مطمئن شوید که کتاب الکترونیکی خود را برای خوانندگان جذاب نگه داشته اید؟ در اینجا چند نکته اصلی برای یادآوری ذکر شده است:

در عنوان کتاب از کلمات کلیدی استفاده کنید که ارزش پیشنهادی شما را تأیید می کند. از صفت هایی مانند “شگفت انگیز” ، “عالی” یا “نهایی” استفاده کنید. مثلاً:

  • 10 نکته شگفت انگیز برای فروش اینترنتی کالا
  • 6 مکان جذاب و دیدنی در آفریقای جنوبی که باید ببینید
  • 17 رفتار ایده آل برای ارتباط مؤثر در محیط کار

قالب کتاب های الکترونیکی را به طور مداوم حفظ کنید تا یک الگوی ذهنی برای خوانندگان ایجاد کنید و درک آنها از مطالب را تقویت کنید.

در صورت لزوم، از قالب بندی – مانند لیست های بولت، متن های پررنگ، حروف برجسته و تغییر اندازه فونت – برای جلب توجه مردم به مهمترین مطالب خود استفاده کنید یا بر نکات خاصی که می خواهید خوانندگان بخاطر بسپارند، تاکید کنید.

4- کتاب الکترونیکی خود را طراحی کنید.

قالب های کتاب الکترونیکی قابل بارگیری معمولاً در پاورپوینت و InDesign و Word ارائه می شوند. قالب های پاروپوینت و word بسیار پرطرفدار هستند زیرا همه می توانند از آن استفاده کنند.

5- از رنگ های مناسب در کتاب های الکترونیکی استفاده کنید.

در حالت ایده آل، الگوهای کتاب الکترونیکی باید به شخصی سازی شما کمک کنند. از آنجا که کتاب های الکترونیکی نسبت به آرم یا وب سایت شما باید برنامه ریزی شوند، ایده خوبی است که رنگ های بیشتری را مطابق با تم رنگی برند خود در نظر بگیرید.

6- گنجاندن تصویر در متن کتاب های الکترونیکی را فراموش نکنید

تصاویر و گرافیک موجود در کتاب های الکترونیکی به سختی می توانند صحیح دریافت شوند. نکته اصلی در ایجاد مناسب تصاویر، درج آنها به عنوان مکمل نوشته ها است.

این که آیا آنها را در طول نوشته ها یا بعد از اتمام نوشتن نسخه الکترونیکی خود اضافه کنید، تصاویر شما باید برای برجسته کردن نکته مهمی که شما در حال خلق آن هستید مفید باشد. تصاویر همچنین برای ساختن مفهوم یک مفهوم به روشی آسان و بصری، باید استفاده شوند.

تصاویر فقط نباید برای زیباتر کردن صفحات کتاب الکترونیکی به کار روند. در عوض، آنها باید برای تقویت درک خواننده از مطالبی که شما نوشته اید، درج شوند.

قالب تولید کتاب الکترونیکی

قالب تولید کتاب الکترونیکی

 

7- نقل قول ها یا آمارهای ارزشمند از یک موضوع را در کتاب الکترونیکی بنویسید

راه دیگر برای تقویت کتاب های الکترونیکی، برجسته کردن نقل قول ها یا آمار موجود در طراحی شما است. فقط مطمئن شوید که نقل قول یا آماری که از آنها استفاده می کنید، ارزش هایی را به محتوا اضافه می کند.

8- راه های تماس های مناسب برای خرید در کتاب خود قرار دهید.

اکنون که محتوای کتاب های الکترونیکی، نوشته و طراحی شده است، زمان آن رسیده است که آن را برای انتشار، آماده سازی کنید.

9- کتاب الکترونیکی را به PDF تبدیل کنید.

پس از اتمام نوشتن کتاب الکترونیکی، زمان آن رسیده است که آن را به نوع پرونده یا نسخه مناسب تبدیل کنید تا از طرف شما به مخاطب انتقال یابد.

10- یک صفحه فرود اختصاصی برای کتاب الکترونیکی خود ایجاد کنید.

کتاب الکترونیکی شما باید از طریق صفحه فرود در سایت شما برای بارگیری در دسترس باشد. یک صفحه فرود، یک صفحه وب است که پیشنهاد شما را تبلیغ می کند و شکلی را فراهم می کند که بازدید کنندگان برای دسترسی به کتاب الکترونیکی شما باید فرم اطلاعات را پر کنند.

11- کتاب الکترونیکی خود را تبلیغ کرده و موفقیت آن را پیگیری کنید.

پس از تنظیم صفحه مقصد، می توانید از آن URL مقصد برای تبلیغ کتاب خود در کانال های بازاریابی خود استفاده کنید.

کتاب جدید خود را در وب سایت خود تبلیغ کنید. به عنوان مثال، یک CTA یا پیوند به صفحه فرود پیشنهاد خود در صفحه منابع یا حتی صفحه اصلی خود داشته باشید.

کتاب های الکترونیکی خود را از طریق وبلاگ خود تبلیغ کنید. به عنوان مثال، انتشار بخشی از کتاب خود را به عنوان پست وبلاگ در نظر بگیرید. یا یک مقاله وبلاگ جداگانه در همان موضوع ebook خود بنویسید و در انتهای پست خود با استفاده از یک فراخوان برای اقدام به آن لینک دهید تا خوانندگان را به یادگیری ترغیب کنید.

پس از راه اندازی و تبلیغ محتوای شما در کانال های بازاریابی، می خواهید تجزیه و تحلیل بازاریابی را نیز در نظر بگیرید تا موفقیت محصول خود را اندازه گیری کنید.

قالب تولید کتاب الکترونیکی

قالب تولید کتاب الکترونیکی

 

بهترین ایده های تولید کتاب الکترونیکی

1-تحقیقات جدید

انجام یک آزمایش یا بررسی شغلی؟ این یک روش عالی برای توسعه دانش اختصاصی و تبدیل شدن به یک رهبر فکری در صنعت است. اما چگونه می توانید یافته های خود را با افرادی که به آن اهمیت می دهند به اشتراک بگذارید؟ یک کتاب الکترونیکی ایجاد کنید که آزمون ها را توضیح می دهد.

2-مطالعه موردی

مردم عاشق داستان های موفقیت هستند، به خصوص اگر این افراد در مورد خرید چیزی باشد. اگر شما مشتری دارید که در تجارت موفق است، چرا داستان آنها را در کتاب نمی آورید؟ در کتاب های الکترونیکی خود، چالش مشتری خود را توضیح دهید؛ چطور با آنها ارتباط برقرار کردید و چگونه توانستید به مشتری خود کمک کنید تا چالش خود را حل کند و موفق شوید.

3-مصاحبه

آیا علاقه مند به مصاحبه با یک فرد مشهور در حوزه تخصصی خود هستید؟ این مصاحبه را در یک کتاب الکترونیکی بسته بندی کنید و خواندن و به اشتراک گذاری آن را برای مشتریان آسان کنید.

4- تهیه یک سری پست های وبلاگ

بعضی اوقات، بهترین کتاب الکترونیکی برای تجارت شما، موضوعاتی است که قبلاً در یک سری پست های وبلاگ، منتشر شده است. اگر یک ماه گذشته را صرف نوشتن مقالات در همان موضوع برای تجارت خود کرده اید، تصور کنید که چگونه این پست ها به هم مرتبط می شوند؟

هر مقاله می تواند یک فصل جدید را شروع کند. پس از ایجاد این کتاب الکترونیکی، می توانید آن را در یک صفحه فرود تبلیغ کنید. از هر پست وبلاگ جداگانه به این صفحه فرود پیوند دهید.

منبع:

https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-create-an-ebook-free-templates

 

 

برنامه ریزی تولید محتوا

برنامه ریزی تولید محتوا به سبک حرفه ای ها

 

چطور برای تولید محتوای سایت مان برنامه ریزی کنیم؟
می 8, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز
نوشتن محتوای متنی

چطور یک محتوای متنی سئو شده بنویسیم که در گوگل سریع رتبه بگیرد؟

چطور یک محتوای متنی سئو شده بنویسیم که در گوگل سریع رتبه بگیرد؟
آوریل 17, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز
تکنیک تولید محتوای آسمان خراش

اهمیت محتوای آسمان خراش برای وبسایت ها چیست؟

اهمیت محتوای آسمان خراش برای وبسایت ها + نکات کاربرد…
آوریل 7, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

کانتنت رایتینگ حرفه ای + چند تکنیک خوب برای نوشتن

کانتنت رایتینگ حرفه ای + چند تکنیک خوب برای نوشتن

کانتنت ر…
آوریل 4, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز
هرم بازاریابی محتوایی

همه چیز درباره هرم بازاریابی محتوایی + استراتژی تولید محتوا

همه چیز درباره هرم بازاریابی محتوایی

هرم بازاریاب…
آوریل 3, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

راهنمای گام به گام بازبینی محتوای سایت در سال 2024

 

راهنمای گام به گام بازبینی محتوای سایت در سال 20…
مارس 24, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

خدمات تولید محتوا با 10 تا از سایت های خارجی خوب

خدمات تولید محتوا و ایده یابی محتوانویسی با 10 تا از سایت های خارجی خوب

فوریه 23, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز
پروژه های طرح جابر

طرح جابر دبستان، آینده ای روشن یا هدفی سردرگم؟!

طرح جابر دبستان، آینده ای روشن یا هدفی سردرگم؟!

وقت…
ژانویه 7, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *