تولید محتوا حرفه ای برای سایت

12 نکته مهم برای تولید محتوا حرفه ای سایت

تولید محتوا حرفه ای برای سایت به معنای نوشتن مطالب جذاب و هیجان انگیز است که طیف باورنکردنی از مخاطبان را به سمت سایت شما هدایت می کند. محتواهای حرفه‌ای، به واسطه نویسندگان حرفه ای آماده می شوند. زمانی می‌توانیم بگوییم که یک محتوا به صورت منحصر به فرد نوشته شده است که با هر سبک و روش، ذهن مخاطب را درگیر خود سازد.

اگر در وب سایت های مختلف، گشت و گذاری داشته باشید با انواع و مدل های متفاوت از محتوای سایت برخورد می کنید. با نگاه دقیق، مشاهده خواهید کرد که چگونه برخی از نویسندگان، عناوین و حتی تیترها و سرفصل ها را از سایت های مشابه کپی کرده اند! کپی کردن محتوا، ضربه بزرگی به رشد وب‌ سایت ‌ها و کسب و کارهای آنلاین وارد می کند.

 برای تولید محتوا حرفه ای ویژه سایت، فرایندی به نام کپی کاری به عنوان یک خط قرمز شناخته می شود!

شاید وب‌سایت‌هایی که رقابت چندانی ندارند، نسبت به محتواهای حرفه‌ای، سرمایه‌گذاری کمتری انجام می‌دهند؛ اما آن دسته از کسب و کارهایی که مسئله فروش بیشتر و دیده شدن برای آنها مطرح است، باید برای تولید محتوای خلاقانه و جذاب تر، سرمایه بیشتری اختصاص دهند.

نمونه‌های بارز کسب و کارهایی که به تولید محتوا حرفه ای سایت نیاز دارند، خدمات گردشگری، فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل یا وب سایت های فروشگاهی هستند.

برای این مدل وب سایت ها، هر چه موضوعات، جذاب تر و متنوع تر باشند، مخاطب، بیشتر گرایش پیدا می‌کند تا از خدمات وب سایت استفاده نماید.

 تولید محتوا حرفه ای برای سایت فقط به محتواهای متنی محدود نمی شود. شما می توانید به عنوان یک نویسنده محتوا مشغول به کار شوید اما باید بدانید که در کنار متن های جذاب باید بر روی تولید پادکست یا ویدیو هم سرمایه گذاری کنید.

ممکن است از خود بپرسید که تولید محتوای حرفه ای چه تفاوتی با تولید محتوای معمولی دارد؟ آیا در واقع نکاتی وجود دارد که بتواند این دو فرآیند را از همدیگر متمایز سازد؟

در این مطلب تصمیم داریم به ۱۲ نکته مهم اشاره کنیم که به شما نشان می دهند تولید محتوا به صورت یونیک و کاملاً حرفه ای، جزء جدایی ناپذیر از کسب و کارهای بزرگ و وبسایت های در حال رشد است.

در انتهای این مطلب مشاهده خواهید کرد که چگونه یک محتوای حرفه‌ای باید قابل ارتقا باشد و چگونه کیفیت و یکتا بودن متن ها مخاطب را درگیر خواهد کرد.

نمونه کارهای تولید محتوای حرفه ای ما را در این ویدیو تماشا کنید:

 

 

کافه محتوا خواندن مقالات زیر را پیشنهاد می دهد:

1- تولید محتوا صادرات میوه خشک

2- تولید محتوا گیاهان دارویی

3- انتخاب کلمات کلیدی برای سایت

 

محتوا نویسی چیست و چه اهمیتی در دنیای امروزی دارد؟

 تولید محتوا حرفه ای برای سایت

تولید محتوا حرفه ای برای سایت

 

وقتی تصمیم می گیرید یک وب سایت راه اندازی کنید باید برای نگارش محتوای حرفه ای برنامه ریزی داشته باشید. اگر تا کنون نمی دانستید که تولید محتوا حرفه ای چیست و چه مزیت هایی دارد، اکنون در مسیر صحیح قرار گرفته اید. این مقاله و نکات مهم به شما کمک می کند سرمایه گذاری بیشتری را برای تولید محتوای سایت اختصاص بدهید.

 در یک تعریف ساده، تولید محتوا یا محتوانویسی به فرایند نوشتن ویرایش و انتشار مطالب در وب سایت گفته می شود.”

محتوا می تواند شامل پست های وبلاگ و وب سایت باشد یا محتواهای ویدیویی یا پادکست های صوتی را شامل شود. کتاب های الکترونیکی، نوعی از تولید محتوا به شمار می روند. از طرف دیگر، وقتی شما برای صفحه فرود یا لندینگ پیج یک بخش از سایت خود یا دسته بندی های محصولات، محتواهای منحصربه‌فرد آماده می کنید یعنی در حال تولید محتوا حرفه ای هستید.

نویسندگان محتوا با مهارت و تجربه، داستان متفاوتی از برندها را بیان می‌کنند. در تولید محتوای حرفه ای، پیام های معنی دار مفید و با جلوه بصری کارآمد برای مخاطبان آماده می شود.

محتواهای حرفه ای الهام بخش هستند و به اندازه کافی جذابیت دارند تا مخاطب را به خرید تشویق کنند. این مراحل برای افزایش فروش نهایی یک وبسایت ضرورت دارند.

امروزه، تولید محتوا یکی از مولفه‌ های مهم در استراتژی بازاریابی مشاغل آنلاین است.  آمارها نشان دادند که از سال ۲۰۲۰ حدود ۷۰ درصد از بازاریابان به صورت کاملاً فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کرده اند.

این نتایج به معنای آن است که نقش نویسنده محتوا بیش از هر زمان دیگری پررنگ تر جلوه کرده و این شغل جزو پرتقاضاترین شغل های اینترنتی محسوب می شود. با این وجود، تولید ‌محتوا حرفه ‌ای برای سایت بسته به نیاز صنعت، تجارت یا یک کسب و کار خاص متفاوت است.

به طور مثال، ممکن است برخی از مشاغل، سرمایه‌گذاری زیادی را در استراتژی حضور در رسانه های اجتماعی داشته باشند؛ این در حالی است که شرکت دیگر تصمیم می‌گیرد محتواهای حرفه‌ای را در قالب پست های متنی در وبلاگ داخل سایت منتشر کند.

صرف نظر از قالب تولید محتوا حرفه ای، نویسنده محتوا وظیفه دارد که محتوای با کیفیت را آماده کند به طوری که تصویر و صدای یک برند به مخاطب ارائه شود.

محتوا باید مخاطب را جذب کند؛ مناسب، جذاب و مفید باشد و از همه مهم تر اینکه محتوا باید به اندازه کافی کاربردی باشد که مخاطبان از مطالعه آن لذت ببرند.

اگر فرآیند تولید محتوا حرفه ‌ای برای سایت به درستی انجام شود این قابلیت را دارد که خوانندگان را به مشتری تبدیل کند و مشتریان موقت را به مشتریان وفادار تبدیل نماید.

این یک مسئله غیرقابل انکار است که کسب و کار آنلاین شما به طور مداوم و مستمر به تولید محتوای مفید و جذاب نیاز دارد. با ما همراه باشید تا درباره تولید محتوای حرفه ‌ای سایت و بسیاری از نکات مهم در این باره بیشتر صحبت کنیم.

 

پکیج تولید محتوا حرفه ای برای سایت که توسط کافه محتوا تنظیم و آماده سازی شده است به عنوان یک اهرم شتاب دهنده برای تمام کسب و کارهای آنلاین که صاحب وبسایت هستند پیشنهاد می شود.

 در این پکیج حرفه ای از چند دیدگاه، فرآیند تولید محتوا را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. با یک برنامه ریزی دقیق به راحتی می توانید در طول یک تا سه ماه، سئو سایت خود را بهبود دهید و جایگاه سایت خود را در موتورهای جستجوگر گوگل نسبت به رقبا بالاتر ببرید.

 در پکیج تولید محتوای حرفه ای که برای شما در نظر گرفتیم، قسمتی شامل بازاریابی محتوایی برای سایت و اینستاگرام است که در هر ماه، برنامه ثابتی خواهد داشت. 

برای اطلاع از شرایط تولید محتوا و بازاریابی محتوایی حرفه ای و اطلاع از جزئیات سفارش و قیمت ها می توانید از طریق لینک زیر وارد شوید.

 

پکیج تولید محتوای حرفه ای

پکیج تولید محتوای حرفه ای

 

۱۲ نکته مهم برای تولید محتوا حرفه ای سایت

 تولید محتوا حرفه ای برای سایت

تولید محتوا حرفه ای برای سایت

 

1- محتواهای منحصر به فرد و غیر تکراری بنویسید.

نکته اول برای تولید محتوا حرفه ای سایت این است که فراتر از آنچه که در منابع اینترنت پیدا می کنید، مطلب بنویسید. هر زمان که یک پست وبلاگی جدید می‌نویسید حتماً در مورد موضوع و مطلب مورد نظر خود تحقیق کنید. باید مطمئن شوید که قبلاً در مورد موضوع شما تا چه اندازه محتوا منتشر شده است و هر کدام چه کیفیتی دارند.

به طور مثال شما می خواهید درباره مهمترین نکات نوشتن محتوا، مطلب بنویسید باید همین عبارت را در موتور جستجوگر گوگل وارد کنید و مقالات مرتبط را بخوانید.

اگر قرار باشد مطالب قبلی را کپی کنید و در وبسایت خود منتشر نمایید، هرگز رتبه‌ بندی نمی شوید. از طرف دیگر، گوگل به شما رتبه مناسبی نمی دهد و خوانندگان یا مخاطبان اینترنت شما را پیدا نمی کنند. اگر محتوای کپی شده در سایت منتشر کنید، اعتبار عملکرد شما به عنوان نویسنده محتوا از بین می رود.

برای اینکه تولید محتوا حرفه ‌ای سایت را به نحو مطلوب انجام دهید می توانید ۶۰ درصد از اطلاعات را با توجه به منابع اینترنت جمع‌آوری کنید و ۴۰ درصد باقیمانده متن را از طریق تجربه و مهارتی که در نوشتن دارید آماده کنید.

اگر در تولید محتوای حرفه‌ ای سایت، اطلاعات زیادی از یک موضوع ندارید می توانید منابع لاتین تخصصی را بررسی کنید یا مقالات انگلیسی را بخوانید. همیشه به دنبال محتواهای جذاب باشید که در منابع مختلف به آن پرداخته شده است. مثلاً شبکه لینکدین، یوتیوب یا انجمن ‌های گفتگو را بررسی کنید.

وظیفه شما به عنوان تولید کننده محتوا این است که محتوای خود را به گونه ای بنویسید که قابل ارتقا باشد و مخاطب را در نگاه اول جذب کند.

 

2- تولید محتوا حرفه ای به منزله یک قلاب برای مخاطب است.

نباید از نقش تولید محتوا حرفه ای برای جذب کردن خوانندگان مطلب غافل شد! بعضی اوقات، نوشتن یک متن خوب، ساده است اما آماده کردن یک محتوای حرفه‌ ای که در نگاه اول، مخاطب را جذب کند کاری دشوارتر  خواهد بود.

اگر موضوع تولید محتوای شما جذاب و هیجان انگیز باشد به عنوان یک نقطه قوت محسوب می شود که می توانید از آن استفاده کنید و موضوعات خسته کننده و پیش پا افتاده را از میان ببرید.

 تولید محتوای حرفه ای برای سایت، یک قلاب است که می تواند مخاطب را درگیر کند و در نهایت به او نشان دهد که خدمات یا محصولات تا چه اندازه مهم و مفید هستند.

محتوای منتشر شده در قسمت مقدمه محتوا و تصاویر جذاب به عنوان قلاب برای مخاطب عمل خواهند کرد.  اگر  اصول سئو را برای تولید محتوا رعایت کرده باشید مخاطبان سریع می توانند شما را در موتور جستجوگر گوگل پیدا کنند.

تولید محتوای خلاقانه و حرفه‌ای به مهارت، اشتیاق و انگیزه نویسنده محتوا بستگی دارد. اگر مهارت های نوشتاری با جزئیات بیشتری اجرا شود، خوانندگان قطعاً از خواندن متن لذت می‌برند و تحت تاثیر قرار می‌گیرند. نتیجه این فرآیند، تشویق شدن مخاطب به خرید کردن انواع محصولات یا خدمات یک وب سایت خواهد بود.

در تولید محتوا حرفه ای برای سایت از خود بپرسید که مخاطبان این سایت از چه چیزی خوششان می آید یا به چه چیزهایی نیاز دارند.

 

3- نگارش محتوا بر اساس اصول سئو

سومین نکته مهم در تولید محتوا حرفه ‌ای سایت، نگارش متن بر اساس اصول سئو است. نوشته های شما در وب سایت باید خیره کننده و جذاب به نظر برسند. اگر نوشته خود را بهینه سازی نکرده باشید، مخاطبان اینترنت آن را پیدا نمی کنند.

به عنوان یک نویسنده محتوا بسیار اهمیت دارد که هنگام تولید محتوا حرفه ای سایت با اصول سئو هم آشنا باشید. استفاده از خدمات تولید محتوای حرفه ای به شما کمک می کند مطالبی را در وب سایت‌ها منتشر کنید که نه تنها از نظر گوگل ارزشمند است، بلکه مخاطبان هم از اعتبار آن استفاده می کنند.

اصول سئو برای محتواهای سایت و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام مهم است. وقتی از اصول سئو استفاده می‌کنید، حتماً موضوعات مرتبط با محصولات یا خدمات را در متن بنویسید و به طور کامل درباره آن توضیح دهید.

اگر می خواهید متن شما بهتر و بیشتر دیده شود، زمان پرداختن به یک موضوع اصلی سعی کنید موضوعات فرعی را هم پوشش دهید.

به طور نمونه وقتی برای فروشگاه اینترنتی ساعت در حال تولید محتوا هستید می ‌توانید فروش ساعت زنانه، فروش ساعت مردانه، فروش ساعت بچه گانه، مدل های جدید ساعت و حتی نحوه بسته بندی ساعت برای کادو دادن را هم بررسی کنید.

 تولید محتوا حرفه ای برای سایت طبق اصول سئو دنیای پیچیده ای دارد. اگر می خواهید به نویسنده ای تبدیل شوید که مخاطبان و خوانندگان بیشتری را جذب می کند باید اطمینان حاصل کنید که محتوای آماده شده آنچنان دقیق نوشته شده است که می‌تواند مخاطب را به چالش بکشد.

 

4- مخاطب را از تمام کانال های آنلاین جذب کنید

نکته مهم بعدی برای تولید محتوا حرفه ای سایت این است که در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید مخاطبان را در طیف گسترده‌ای از کانال های آنلاین جذب کنید.

اگرچه رعایت اصول سئو به رتبه ‌بندی محتوای سایت شما کمک می کند، اما بسیار اهمیت دارد که از رسانه های دیگر هم برای جذب مخاطب بهره ببرید.

کانال های آنلاین نظیر شبکه اینستاگرام، تلگرام، شبکه یوتیوب و شبکه لینکدین، نمونه‌ای از مهمترین روش های جذب مخاطب در فضای مجازی است.

برای حضور در شبکه لینکدین و اینستاگرام به استراتژی تولید محتوای تخصصی نیاز دارید. اگر یک نویسنده حرفه‌ای هستید، بسته به نیاز کسب و کار خود یا مشتریانتان باید مطالب مخاطب پسند منتشر کنید.

فراموش نکنید که مطالب تولید شده و منتشر شده در رسانه های مجازی به سرعت بین کاربران مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

 

5- تولید محتوا حرفه ای در قالب محتواهای چند رسانه ای

اگر به تولید محتوا حرفه‌ ای برای سایت خود فکر می‌کنید باید سرمایه‌گذاری متفاوتی را برای تولید محتواهای چند رسانه ای اختصاص دهید. تهیه فایل های ویدیویی، فایل های موشن‌گرافی، آماده کردن نمودارها یا اسلایدهای متحرک که در سایت به نمایش درمی‌آیند نمونه‌ای از این گزینه است.

به طور متداول، مخاطبان یک سایت با محتوای بصری با جلوه های ویژه ارتباط بهتری برقرار می کنند. مثلاً می‌توانید یک اینفوگرافیک تهیه کنید و در آن به مسئله روش تولید محتوای تخصصی برای سایت و مراحل کامل تدوین استراتژی محتوا بپردازید.

استفاده از محتواهای چند رسانه ای برای محتواهای متنی که بیشتر از ۳۰۰۰ کلمه داخل آن گنجانده شده است بسیار اثر بخش خواهد بود.

اگر پادکست یا ویدیو یا فیلم یا اینفوگرافیک را داخل محتوای سایت منتشر کنید، فرصت خوبی برای افزایش بازدید و به دست آوردن ترافیک بیشتر برای سایت خواهد بود.

با انتشار این مدل محتواها ارزش بیشتری برای خوانندگان خلق خواهید کرد. مجموعه این کارها یعنی تولید محتوا حرفه ای که منجر به افزایش فروش و بازدهی سایت خواهد شد.

 

6- کال تو اکشن (CTA) بسیار مهم است

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در تولید محتوا حرفه ‌ای سایت پرداختن به مسئله کال تو اکشن یا دعوت به عمل (CTA) است. به عنوان یک نویسنده محتوا، کار شما فقط نوشتن یک متن نیست؛ فراموش نکنید که این کار را رمان ‌نویسان هم انجام می دهند.

زمانی شما یک نویسنده حرفه‌ای محتوا خواهید بود که متن شما به قدری جذاب باشد که مخاطبان را در کمتر از ۱۰ دقیقه به مشتری تبدیل کند.

به همین دلیل است که باید فرایند کال تو اکشن را به درستی در محتوای خود بگنجانید. با تولید محتوای حرفه‌ای بر همین اساس به خوانندگان متن کمک می کنید تا درباره موضوع مهم، اطلاعات بیشتری به دست بیاورند. در نهایت، نظر مخاطبان را به محصولات و خدمات جلب خواهید کرد.

هنگامی که محتوای خود را تولید می کنید مهم است که اطمینان حاصل نمایید مخاطبان سایت چقدر به سمت متن جذب شده‌اند، و محتوای شما چه اندازه منجر به فروش بیشتر شده است.

 

 موضوعات جذاب برای محتوای سایت را از مقالات زیر دنبال کنید:

1- 9 موضوع خوب برای تولید محتوای سایت که هرگز شکست نمی خورند

2- 10 موضوع خوب تولید محتوای سایت برای مبتدی ها

 

 تولید محتوا حرفه ای برای سایت

تولید محتوا حرفه ای برای سایت

 

7- محتواهای حرفه ای، کاملاً ویرایش شده اند!

یکی از نکات مهم در تولید محتوا حرفه ‌ای سایت اهمیت دادن به مسئله ویراستاری و ویرایش متن است. وقتی یک محتوا را برای انتشار در سایت آماده می‌کنید به عنوان مخاطب باید آن را مجدداً از ابتدا بخوانید.

اگر ویراستاری به اندازه کافی دقیق و مناسب برای محتوا انجام شود، خطاهای متن، برطرف خواهند شد و مشکلات نگارشی یا مفاهیم کلمات هم ویرایش می شوند.

فراموش نکنید که اشتباهات دستوری کوچک که در یک سایت دیده می شوند ممکن است به تدریج، اعتماد مخاطبان سایت را نسبت به یک برند تجاری کاهش دهند.

وقتی مخاطبان می بینند که محتواهای شما، غلط نگارشی یا مفهومی یا هر مشکل دیگری دارند به این فکر می افتند که مطالب به اندازه کافی دقیق و معتبر نیستند و نمی توانند به آن تکیه کنند. به مرور زمان در این حالت، وب سایت با کاهش فروش و مخاطب مواجه خواهد شد.

 

8- از جملات جذاب استفاده کنید.

نکته بسیار مهم دیگری که به شما توصیه می‌کنیم در فرآیند تولید محتوا حرفه ای سایت همیشه آن را اجرا کنید، استفاده کردن از جملات جذاب است.

 زیباترین جمله ها و کلمه ها برای جذب مخاطبان، معجزه می کنند. در ابتدا باید عنوان جذاب برای متن خود انتخاب کنید و مقدمه را به گونه ای آغاز نمایید که مخاطب درگیر شود.

تیترهای داخلی که برای تولید محتوا انتخاب می کنید هم باید جذاب و زیبا باشند. سعی نکنید سریع و بدون مقدمه وارد بحث اصلی شوید. نوشتن جملات زیاد یا متفرقه و غیر مرتبط با موضوع اصلی باعث حواس پرتی خوانندگان می شود.

وقتی جملات شما جذاب باشند، نوعی هیجان و خوشحالی را به مخاطب منتقل می‌کنند. نمونه ای از جذاب ترین جملات برای کسب و کارهای دیجیتال مارکتینگ به صورت زیر می باشند:

  • استراتژی‌های خلاقانه برای دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۱
  • ۵۰ نکته مهم در دیجیتال مارکتینگ
  • چگونه با دیجیتال مارکتینگ، برندسازی کنیم؟
  • ۵ روش ساده در بازاریابی آنلاین که باعث موفقیت شما در سال ۲۰۲۱ می شوند
  • دیجیتال مارکتینگ چگونه به کسب و کارهای کوچک کمک می کند؟
  • بادیجیتال مارکتینگ، یک کارآفرین شوید

 

جملاتی که در قسمت بالا به عنوان تیترهای جذاب تولید محتوا حرفه ای معرفی شدند، تنها قسمتی از هزاران ایده برای این روش تولید محتوا هستند. اگر خلاقانه فکر کنید و دایره لغات خود را گسترش دهید، حتماً تیترهای جذاب دیگری هم پیدا خواهید کرد.

 

9- تولید محتوا حرفه ‌ای بر اساس دیدگاه های مختلف

یکی از مهم ترین ترفندهای تولید محتوا حرفه ‌ای برای سایت که کمتر به آن توجه می شود این است که در نوشتن از دیدگاه ها و زاویه های مختلف موضوع را بررسی کنید.

نویسندگان حرفه‌ای برای تولید محتوا سعی می کنند زوایای جدید و شگفت انگیز را درباره یک موضوع مطرح نمایند و به این ترتیب، خوانندگان مطلب مشغول خواهند شد و به اندازه کافی درگیر آن مطلب هستند و در نهایت رضایت آنها جلب می شود.

اگر بارها و بارها درباره یک محصول خاص مطلب بنویسید، خسته کننده خواهد شد. شاید زمان آن رسیده است که یک موضوع را از دیدگاه دیگری بررسی کنید.

به طور مثال اگر می خواهید در مورد لوازم و وسایل باغبانی مطلب بنویسید، از زاویه های جدید، متن ها را آماده کنید تا برای خوانندگان جذاب تر باشد.

متن هایی که غافلگیر کننده هستند، احتمال جذب مخاطبان جدید را افزایش خواهند داد. نوشته‌های شما باید کاملاً منحصر به فرد باشند.

 

10- در تولید محتوا حرفه ‌ای از نقل قول معتبر استفاده کنید

وقتی قرار است فرآیند تولید محتوا حرفه ‌ای را انجام دهید یعنی متن های شما باید به اندازه کافی معتبر و مفید باشند. نوشتن قول‌هایی که از رهبران بزرگ منتشر شده باعث می شود محتوای شما معتبرتر جلوه کند.

متن شما باید به اندازه‌ای تاثیرگذار باشد که مخاطب با موضوع اصلی درگیر شود. سعی کنید رهبران اصلی در حوزه تولید محتوای تخصصی و موضوع مربوطه را پیدا کنید و نقل قول های  آنها را در متن بگنجانید. با این روش محتوای شما بسیار قوی و تاثیرگذار خواهد شد.

 

11- برای خوانندگان ارزش قائل شوید.

نکته مهم دیگری که در تولید محتوا حرفه ای سایت و نوشتن مطالب مختلف اهمیت دارد این است که در متن های خود به خواننده بگویید هدف شما از نوشتن این متن چیست و محتوا تا چه اندازه برای آنها مفید است.

فرض کنید در حال تولید محتوا برای آموزش اکسل به کاربران هستید؛ اگر کتاب الکترونیکی “راهنمای جامع برای اکسل” را تولید می کنید یا حتی اگر متن ساده ای می نویسید، به مخاطب خود با کلمات واضح بگویید که چرا آموزش اکسل برای آنها لازم است.

در کنار اهمیت و ارزشی که با تولید محتوا برای مخاطبان خود قائل می‌شوید، متن های شگفت انگیز و هیجان آور شما در رتبه اول، اطلاعات کافی را در اختیار آنها قرار می دهند و بنابراین به مرور زمان، مخاطبان موقت به مشتریان دائمی تبدیل خواهد شد.

وقتی قرار است یک محصول یا خدمات را با تولید محتوا حرفه ‌ای معرفی کنید، سبک بودن یا سنگین بودن جملات مختلف را در کل متن به صورت متوازن به کار ببرید.

به طور مثال اگر قسمتی از متن را به جملات هیجان انگیز و توصیفی و جذاب اختصاص می‌دهید، در چند پاراگراف بعدی حتماً از جملات ساده تر استفاده کنید.

 

12- در تولید محتوا حرفه ‌ای حتماً از مثال استفاده کنید.

از اسرار و رموز تولید ‌محتوا حرفه‌ ای سایت که کمتر به آن توجه می شود این است که در نوشته های خود حتماً از مثال های متعدد استفاده کنید.

وقتی شما یک موضوع را برای نوشتن انتخاب می‌کنید حتماً باید نمونه ها یا مثال هایی را ارائه دهید تا مخاطبان درک کنند که موضوع مرتبط چگونه برای آنها مفید خواهد شد.

مثلاً اگر درباره لوازم و وسایل غواصی مطلب می نویسید، حتماً به دسته بندی های اصلی، زیر شاخه ها یا حتی مهارت های این حوزه هم اشاره‌ای داشته باشید.

 

می خواهم قیمت های سفارش تولید محتوا حرفه ای را بررسی کنم.

 

جذاب ترین موضوعات تولید محتوا حرفه ای برای وبلاگ نویسی

 تولید محتوا حرفه ای برای سایت

تولید محتوا حرفه ای برای سایت

 

اگر نویسنده محتوا هستید یا تصمیم دارید که به تازگی یک وبلاگ راه اندازی کنید، حتماً به این موضوع فکر می کنید که پرطرفدارترین و محبوب ترین عنوان ها برای وبلاگ چه چیزهایی هستند.

بهترین موضوعاتی که می توانید تولید محتوا حرفه ‌ای را در مورد آنها انجام دهید دقیقاً موضوعاتی هستند که طیف گسترده ای از افراد جامعه به آنها علاقه دارند.

به طور نمونه، وبلاگ نویسی درباره مد، پوشاک، لباس، آرایش و زیبایی، جزو پرطرفدارترین موضوعات برای تولید محتوا شمار می رود.

در جایگاه بعدی، تولید محتوای تخصصی درباره غذا و خوراک های فست فود و رستوران اهمیت دارد. وبلاگ نویسی درباره سفر و گردشگری، سومین شاخه از موضوعات پرطرفدار به شمار می رود.

 تولید محتوا حرفه ای برای وبلاگ نویسی سبک زندگی، سلامت، تغذیه، تناسب اندام، موضوعات ورزشی و هنری، دست سازه ها و وب سایت های خبری، سایر عناوینی هستند که به آن پرداخته می شود.

تفاوتی نمی‌کند که در کدام حوزه وبلاگ نویسی را انجام دهید؛ آنچه مهم است اینکه تولید محتوای حرفه ای باید با دقت و حساسیت زیاد انجام گیرد. سعی کنید موضوعاتی را انتخاب کنید که هم طرفداران زیادی داشته باشد و هم خودش را به آنها علاقه داشته باشید.

 تعرفه خدمات تولید محتوای تخصصی در سال ۱۴۰۰ را از این قسمت دریافت کنید

 

 سخن پایانی

 تولید محتوا حرفه ای برای سایت می ‌تواند کسب و کارهای آنلاین را در کوتاه مدت به رتبه بالای موتورهای جستجوگر ارتقا دهد. اگر تولید محتوا به صورت مستمر، روزانه و با کیفیت بالا انجام شود حتی می‌تواند در طول یک ماه، بهترین نتیجه را حاصل کند.

 تولید محتوای تخصصی برای سایت های خبری، تولید محتوا سایت فروشگاهی، تولید محتوا برای سایت خودرو، تولید محتوا برای سایت های مجله ای، سبک زندگی و صدها نمونه دیگر جزو پرطرفدارترین موضوعات در دنیای آنلاین امروزی است.

تولید محتوای سایت

تولید محتوای سایت

 

 اگر به دنبال بهترین پکیج تولید محتوا حرفه ‌ای برای سایت با قیمت مناسب هستید و می خواهید استراتژی یک تا سه ماه را دنبال کنید، کافه محتوا در قالب ۶ پلان مختلف، این فرصت را برای شما فراهم ساخته است.

 استراتژی ها برای تولید محتوای حرفه‌ای سایت در یک ماه تا ۳ ماه ارائه می‌شود. پکیج بازاریابی محتوایی حرفه ای به گونه ای تنظیم شده که محتوای سایت و محتوای اینستاگرام شما را پوشش می دهد.

کیفیت محتواهای تولید شده در این پکیج حرفه‌ای از هر نظر تضمین شده است. در کنار این خدمات می توانید از خدمات تبلیغات صنعتی ویژه کسب و کارهای صنعتی، تولیدی و کارگاه ها یا کارخانه ها هم استفاده کنید.

پکیج تولید محتوای حرفه ای

پکیج تولید محتوای حرفه ای

 

منابع:

https://blog.hubspot.com/marketing/professional-content-mistakes

https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/which-are-the-most-popular-types-of-blogs/

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *