نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی برای شرکت های صنعتی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی برای مشاغل، خود به تنهایی، یکی از بهترین راه ها برای تبدیل آگهی ها و افزایش آگاهی از برندهای صنعتی در بین خریداران است. طبق نتایج ثبت شده از تحقیقات بازاریابی محتوا، 51٪ از مشاغل B2B امروزه، کتاب های الکترونیکی را در برنامه های بازاریابی محتوایی خود قرار می دهند.

علاوه بر نکات ارزشمند صنعت، عیب یابی، جزئیات محصول، مطالعات موردی یا نمای کلی خدمات، از کتاب الکترونیکی می توان برای پرداختن به همه چیز، از اجزای محصول گرفته تا بهترین روش های شرکت استفاده کرد. همچنین کتاب های الکترونیکی بر اساس مرحله تولید یا موضوعات، مشاغل صنعتی را قادر می سازند تا با مخاطبان هدف، ارتباط بهتری برقرار کنند.

با این حال، تولید کتاب های الکترونیکی می تواند زمان بر باشد و در برخی موارد، تا حدی گران قیمت است. از این رو، لازم است که نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی را در ذهن داشته باشید.

 

9 نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی ویژه تولیدکنندگان و صنایع

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

 

1- کتاب الکترونیکی را مطابق با صنعت، بر اساس ذهنیت مخاطب هدف خود بنویسید

کتاب الکترونیکی (E-book) کسب و کار صنعتی شما باید برای مخاطبان خاصی نوشته شود. در مورد افراد خاصی که می خواهید هدف قرار دهید، جدی فکر کنید…

آیا می خواهید این کتاب الکترونیکی به طراحان صنعتی برسد؟ یا مدیران تدارکات؟ یا مدیران کارخانه؟ مشخص کنید که می خواهید روی چه کسانی تمرکز کنید و در کجا می توانید قدرتمندترین ارتباطات را ایجاد کنید. این را به عنوان یکی از نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی فراموش نکنید.

به یاد داشته باشید که باید خود را جای خواننده های این کتاب ها قرار دهید: مشتریان در قیف خرید، کجا هستند؟ چه اطلاعاتی برای آنها ارزشمند است؟ آیا آنها مطلع و با سواد هستند؟

به عنوان مثال، کار یک مهندس در صنعت بر موارد زیر متمرکز است:

  • فرم محصولات، تناسب و عملکرد محصولات
  • ارزیابی محصولات برای معرفی بهترین راه حل
  • اطلاعات در مورد یک محصول برای تصمیم گیری بهتر

شما می توانید مشتریان صنعت خود را با بروشورهای محصول که نمودارها / ابعاد، منحنی های اندازه گیری، منحنی عملکرد، نمودارها، پرونده های CAD، استانداردها، مشخصات، گواهینامه ها، گزینه های محصول / پیکربندی ها و غیره دقیقاً هدف قرار دهید.

همه این اطلاعات می تواند به تعیین استراتژی کلی کتاب الکترونیکی شما کمک کند و جهت محتوای شما را به جزئیات ویژگی های محصول هدایت نماید یا یک رویکرد آموزشی را به مرحله اجرا درآود. هر محتوایی که ارائه می دهید، اطمینان حاصل کنید که متناسب با نیاز خوانندگان باشد.

 

2- اطمینان حاصل کنید که کتاب الکترونیکی برای تحقق اهداف بازاریابی صنعتی شما کار می کند

هنگامی که مخاطب صنعت خود را شناختید، اهداف خود را در رسیدن به این کاربران در نظر بگیرید. بازاریابی محتوایی موثر، مانند eBook، باعث تقویت برند شرکت شما می شود؛ در حالی که به طور همزمان ترافیک سایت را افزایش می دهد.

با رعایت نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی، تجارت صنعتی خود را به عنوان یک متخصص و حرفه ای در یک موضوع، معرفی می کنید و در نهایت، فروش افزایش می یابد.

اما با تولید کتاب الکترونیکی صنعتی، چه بینشی می توانید به کاربران و مشتریان خود ارائه بدهید؟ چه مشکلاتی را می توانید حل کنید؟ خوانندگان شما ممکن است به چه راهنمایی نیاز داشته باشند؟

کتاب الکترونیکی باید اطلاعات ارزشمندی را به خوانندگان شما ارائه دهد.

ارائه محتوای آموزنده و مفید به شما کمک می کند تا به عنوان یک رهبر آگاه در صنعت خود قرار بگیرید و آگاهی کلی مخاطبان از برند را افزایش دهید.

مشتریان بالقوه شما چه می خواهند؟ آیا با آنچه قصد دارید در مورد آن بنویسید، همسو است؟

همچنین اگر می خواهید موضوع خود را ارزیابی کنید باید منابع موجود در اینترنت را به طور خلاصه بررسی نمایید.

 برای تولید محتوای صنعتی با کیفیت، سوالات زیر باید پاسخ “بله” داشته باشد:

  • آیا موضوع مهمی مطرح و بررسی می شود؟
  • آیا متن محتوا یا کتاب الکترونیکی، ارزشمند است؟
  • آیا متن محتوا، منحصر به فرد است؟
  • آیا محتوا، دقیق است؟

 

3- حق کپی و نشر کتاب الکترونیکی را واضح و ثابت نگه دارید

طولانی ترین کتاب های الکترونیکی دارای متوسط 2000 تا 2500 کلمه هستند. البته بسته به موضوع، 1000 یا 1500 کلمه ممکن است برای انتقال واضح اطلاعات شما کافی باشد. صرف نظر از طول متن کتاب، از “کرک” کردن محتوا خودداری کنید.

به عنوان یکی از نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی، همچنین توصیه می کنیم ابتدا یک طرح کلی برای نقشه راه ساختار کتاب الکترونیکی خود ایجاد کنید.

این کار به شما کمک می کند تا هیچ اطلاعات مهمی از قلم انداخته نشود؛ در حالی که امکان نوشتن راحت تر و سریع تر را فراهم می کند. همچنین به شما اطمینان می دهد که هدف محتوای کتاب خود را فراموش نمی کنید.

در تولید کتاب الکترونیکی به یاد داشته باشید که خواننده تمایل دارد در زمان کمتری، بیشترین اطلاعات را به دست بیاورد؛ بنابراین سبک خود را در همه کتاب های الکترونیکی، ثابت و جذاب نگه دارید.

ساده و واضح بنویسید و هدف خود را آموزش و تعامل قرار دهید.

مفید است که در تولید کتاب الکترونیکی صنعت خود، به ارتباط بین شرکت و کاربران و راهی برای ارتباط مستقیم با متخصصان صنعت فکر کنید.

 

4- از رنگ های مناسب استفاده کنید

به عنوان یکی از نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی، به خاطر داشته باشید که رنگ هایی که در راهنماهای کتاب های صنعتی استفاده می کنید باید با رنگ و دستورالعمل های برند و لوگوی تجاری شرکت شما سازگار باشد.

رنگ در بازاریابی محتوا می تواند به حمایت و ارتقای سطح آگاهی از برند کمک کند و حتی نقشی در روانشناسی رفتاری دارد.

به گفته کارشناس بازاریابی، نیل پاتل، “بیش از 90٪ تصمیمات خرید، تحت تأثیر عوامل بصری است” و “رنگ، 80٪ شناخت برند را افزایش می دهد.”

بنابراین رنگ هایی که برای کتاب الکترونیکی خود انتخاب می کنید می توانند ارتباط عاطفی برقرار کنند.

هیچ گزینه اشتباهی برای انتخاب طرح رنگی شما وجود ندارد، اما موضوعی را در نظر بگیرید که برند شما را به نمایش بگذارد و متناسب با سبک کلی شرکت شما باشد.

برای جلب توجه مخاطب خود، رنگ های مختلف را اضافه کنید. احساسی که این رنگ ها به طور کلی منتقل می کنند در این قسمت آورده شده است:

آبی: نشان دهنده امنیت و اعتماد است.

قرمز: قدرت و اشتیاق را نشان می دهد و باعث تحریک می شود.

سبز: نمایانگر محیط زیست و سلامتی است.

زرد: خوش بینی را نشان می دهد و جلب توجه می کند.

نارنجی: نشاط و اعتماد به نفس را نشان می دهد.

خنثی: حرفه ای بودن و سادگی را نشان می دهد.

 

رنگ ها، جزو نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی هستند. از آن باید برای تصاویر مرتبط و در طراحی جلد کتاب های الکترونیکی استفاده کنید. زیباترین ایده های کتاب الکترونیکی وجود دارند که می توانید از آنها الهام بگیرید.

 

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

 

5- تصاویر باکیفیت را به کتاب الکترونیکی صنعتی اضافه کنید

بله، درست است! ممکن است مخاطبان شما در مورد جلد کتاب الکترونیکی صنعت شما در مورد کسب و کار شما قضاوت کنند.

به همین ترتیب، حتی بهترین متن بدون ارائه تصویر عالی، محکوم به شکست خواهد بود. این جمله را به عنوان نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی به یاد داشته باشید.

صفحات کتاب الکترونیکی خود را طوری طراحی کنید که توجه خوانندگان را به مهمترین اطلاعات، از جمله برجسته کردن نکات کلیدی، با گرافیک و استفاده از طرح های جذاب، و عناوین، دارای نشانه های جهت دار جلب کنید. بازی با چشم کاربران، یک روش بسیار موثر برای افزایش اثرگذاری محتوای شما و عناصر اصلی پیام شما است.

اما به خاطر داشته باشید که طراحی کتاب الکترونیکی نباید باعث سردرگمی شما شود، بنابراین ظاهر کتاب را شیک و ساده تنظیم کنید.

ده ها روش بازاریابی رایگان وجود دارد که به شما کمک می کنند بازاریابی، موثرتر باشد و از نظر بصری، جذاب تر دیده شود.

استفاده از Canva برای طراحی کتاب های الکترونیکی خود به سبک مدرن و جدید، انتخاب عالی است. می توانید از نسخه رایگان با مجموعه ای از الگوهای رایگان برای انتخاب و تبدیل به PDF ، با قابلیت اشتراک گذاری استفاده کنید.

 

6- اطلاعات تماس یا لینک ارتباط را به کتاب الکترونیکی خود اضافه کنید

یکی از نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی، طراحی صفحات تماس و سایر اطلاعات مرتبط برای ارتباط و تماس با کارخانه، صنعت یا کارگاه است. شماره تلفن و آدرس ایمیل و وبسایت برای این گزینه پیشنهاد می شود.

 

7- یک صفحه فرود برای کتاب الکترونیکی خود ایجاد کنید

در این مرحله به عنوان یک نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی، شما کتاب الکترونیکی خود را ایجاد کرده اید و وقت آن رسیده است که بازدیدکنندگان وب سایت را جذب کنید.

صفحات فرود، دروازه ورود نسل جدید و جمع آوری اطلاعات کاربر است، بنابراین از برجسته بودن صفحه فرود، اطمینان حاصل کنید.

صفحه فرود، یک صفحه وب در وب سایت صنعتی شما با ویژگی های قوی تماس برای اقدام متمرکز است. به طور معمول، اگر صفحه به طور موثر با متن ها و تصاویری قوی طراحی شود، بر ارزش کتاب شما تأکید دارد و کاربر، احتمالاً پیشنهاد شما را قبول می کند.

چند نکته دیگر که باید در هنگام طراحی صفحه فرود کتاب الکترونیکی به خاطر داشته باشید شامل طول متن ها، انتخاب فیلم ها، طول و نحوه قرارگیری فرم و فراخوان برای عمل (خرید) است.

برخی گمانه زنی ها وجود دارد که نشان می دهد فرم های کوتاه تر نسبت به فرم های طولانی تر پر می شوند، اما زمینه های نامرتبط ممکن است احتمال هدایت را کاهش دهد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، طرح رنگی که برای کتاب الکترونیکی خود انتخاب می کنید مهم است – اما رنگ های صفحه فرود و CTA نیز مهم هستند.

برای اطمینان از اینکه خواننده بر روی دکمه CTA شما کلیک می کند، رنگ CTA را انتخاب کنید که در انتهای طیف رنگ باشد.

به عنوان مثال، اگر صفحه شما بیشتر به رنگ های آبی و سفید است، برای دکمه CTA خود زرد یا نارنجی انتخاب کنید تا در برابر رنگ  های اطراف خود، برجسته تر دیده شود. این انتخاب به شما کمک می کند خواننده دقیقاً به مکانی که باید کلیک کند، برسد. این خود یکی از نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی است.

 

8- کتاب الکترونیکی خود را تبلیغ کنید

آخرین مورد در چک لیست راه اندازی eBook و نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی، این است که شما باید روش هایی برای تبلیغ محتوا به کار ببرید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید کتاب های الکترونیکی تازه ایجاد شده خود را تبلیغ کنید:

  • کمپین ایمیل مارکتینگ
  • پست های شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات بازاریابی کلیکی شامل PPC و تبلیغات نمایشی
  • تولید محتوای وبلاگ خود به عنوان متن خطی، CTA
  • بنر تبلیغاتی در وب سایت
  • خرید رپورتاژ آگهی یا تبلیغاتی متنی در یک خبرنامه صنعت محور

 

9- در صورت لزوم، متخصص بازاریابی استخدام کنید

شاید تهیه یک کتاب الکترونیکی صنعتی در ابتدا کاری دلهره آور به نظر برسد، اما با برنامه ریزی ها و تحقیقات دقیق و حساب شده می توانید به خوبی در تولید محتوای تخصصی و با ارزش تلاش کنید.

اگر در زمینه نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی به کمک نیاز دارید، متخصصان ما می توانند کتاب الکترونیکی را برای شما ایجاد و طراحی کنند و اطمینان حاصل کنند که محتوای شما در نظر خریداران B2B مناسب است.

در ضمن، سایر روش های آنلاین ارائه شده در این وبسایت به رشد تولیدکنندگان کمک کرده است و ما آنها را در این قسمت آورده ایم:

  • خرید رپورتاژ آگهی صنعتی
  • تبلیغاتی صنعتی
  • بنر تبلیغاتی صنعتی
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی
  • محتوای وبسایت صنعتی
  • محتوای محصول نویسی
  • رعایت استراتژی تولید محتوا برای جذب میلیون ها خریدار از صنایع مختلف و مناطق جغرافیایی
  • تحقیق کلمات کلیدی در تولید محتوای سایت صنعتی

 

 

تولید محتوا درباره مواد شوینده

 

رفع نیازهای خریداران شما؛ محتوای وبلاگ در مقابل تولید کتاب الکترونیکی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

 

برای دستیابی موثر به خریداران و تولید کالاهای ارزشمند، استفاده از یک استراتژی بازاریابی دیجیتال پویا و چند جانبه بسیار مهم است؛ و این به معنای ایجاد یک کمپین بازاریابی محتوایی قوی است.

بازاریابی محتوا، ابزاری اساسی برای جمع آوری اطلاعات ارزشمند کاربر است. این، وسیله ای برای تجارت اطلاعات است. کاربران داده ها را ارائه می دهند – مشاغل، اهداف، اطلاعات تماس آنها و در ازای آن، شما اطلاعات و توصیه های عملی را در چک لیست ها، کتاب های الکترونیکی آموزشی یا … ارائه می دهید. به  همین دلیل است که الزاماً به نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی تأکید داریم.

 

بازاریابی محتوایی صنعتی

ارائه این نوع محتوا نه تنها به شما کمک می کند تا درک بهتری از سفر خرید کاربران و متناسب سازی مطالب داشته باشید، بلکه خود را به عنوان یک رهبر آگاه در صنعت خود معرفی می کنید.

دو مورد از محبوب ترین پیشنهادات بازاریابی محتوایی همه جانبه – پست های وبلاگ و کتاب های الکترونیکی – می توانند به طور موثر منجر به سودآوری بیشتر شوند و شرکت شما را در میان متخصصان صنعت، برجسته تر کنند.

گرچه ارائه ترکیبی از انواع مختلف محتوا بسیار مهم است، اما ابتدا لازم است درک واضحی از تفاوت بین هر یک از آنها داشته باشید تا مشخص شود کدام یک برای مخاطبان شما مناسب است.

 

تولید محتوا برای وبلاگ در بازاریابی صنعتی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

 

ارسال مطالب وبلاگ به صورت کوتاه و خوانا برای ارائه مطالب برتر، ایده آل است. کاربران در مراحل ابتدایی فرآیند خرید به دنبال اطلاعات دقیق محصول یا خدمات نیستند! آنها برندهای مختلفی را ارزیابی می کنند و منابع و پیشنهادات شرکت ها را با هم مقایسه می کنند.

وبلاگ ها در سایت های صنعتی، وسیله ایده آل برای ارتقای تجارت شما هستند، زیرا خدمات مشاوره و اطلاعات مفید در صنعت به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید.

به علاوه، نگه داشتن یک وبلاگ که به طور مرتب به روزسانی شده نشان می دهد که شما متعهد به آگاهی از فرآیندها و نوآوری های جدید هستید.

وبلاگ ها، فرصتی عالی برای بهبود رتبه بندی وب سایت شرکت یا صنعت شما است. حتی ارسال محتوای یونیک و دست اول، فقط یک بار در ماه، در موضوعات مرتبط می تواند در ایجاد ترافیک به سایت شما و ایجاد آگاهی از برند بسیار موثر باشد. بدون نیاز به طراحی خاص یا مهارت های فنی، ایجاد وبلاگ، سریع و ساده است. در این مورد باید با طراح سایت خود مشورت کنید.

 

برای تولید محتوای تخصصی صنعتی سایت شما، ما همیشه همراهتان خواهیم بود. با ما تماس بگیرید. پیشنهادهای جذابی برای سایت صنعتی شما داریم.

 

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می دهیم: 100 موضوع تولید محتوای صنعتی که سایت شما را جذاب می کنند

 

نمونه کار تولید محتوا برای وبلاگ و یک استراتژی عالی بازاریابی محتوایی

1-عنوان های جذاب برای شرکت های سیستم های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی:

خرید چیلر / خرید بویلر / خرید هواساز / هواساز صنعتی / کاربرد هواساز صنعتی / نحوه نصب چیلر / مهم ترین مشکلات بویلر / خرید دیگ بخار / کاربرد بویلر در صنعت و …..

2- عنوان های جذاب برای شرکت های تولید ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی:

خط تولید بسته بندی سبزیجات / خط تولید بسته بندی میوه خشک / بسته بندی مرغ و ماهی منجمد / بسته بندی میوه خشک / بسته بندی سبزی خشک / بسته بندی حبوبات / بسته بندی میگو و …..

3 عنوان های جذاب برای شرکت های تولید کننده میز و صندلی:

طراحی مبلمان اداری /  طراحی مبل راحتی / خرید مبل راحتی / خرید مبل ال / قیمت مبلمان منزل / قیمت مبلمان اداری / خرید میز ناهارخوری / خرید میز کامپیوتر و …..

 

تولید و ساخت کتاب الکترونیکی / نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی

 

کتابهای الکترونیکی برای ارائه اطلاعات دقیق تر یا توضیح مفاهیم پیچیده، ایده آل هستند و به شما امکان می دهند تخصص و تجربه خود را در صنعت به نمایش بگذارید.

کتاب های الکترونیکی که معمولاً به عنوان “دروازه”ای بین شما و بازدیدکنندگان وب سایت عمل می کنند، محتوای ارزشمندی را چه به صورت مطالعات موردی، راهنماهای عیب یابی یا سوالات و پرسش و پاسخ ارائه می دهند. نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی را در قسمت های بالای همین مطلب، توضیح دادیم.

یک کتاب الکترونیکی کاملاً جذاب و مفید، به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص صنعت، موقعیت خود را ثابت کنید و برای ایجاد اعتبار، انتشار بیشتر از یک پست کوتاه در وبلاگ موثر است.

آنچه را که به کاربران در ازای دریافت اطلاعات ارائه داده اید، حتماً دنبال کنید. بازدیدکنندگانی که کتاب های الکترونیکی را بارگیری می کنند به دنبال اطلاعات یا منابع خاصی هستند و مطالب مفید و کاربردی را یادداشت می کنند.

گرچه ساخت کتاب های الکترونیکی نسبتاً ارزان است، اما برای تحقیق، نوشتن و تصحیح دقیق، به زمان نیاز دارد. قرار دادن محتوای حساب نشده و غیر مرتبط، به اعتبار شما آسیب می رساند.

به عنوان نکات مهم تولید کتاب الکترونیکی، لازم است که برای تهیه یک کتاب الکترونیکی جذاب و کاملاً مناسب وقت بگذارید. اگر به دنبال ارائه کتاب الکترونیکی پیچیده و جذاب از نظر بصری هستید، زمان و منابع حرفه ای تر نیز باید برای عناصر طراحی اختصاص داده شود.

 

درباره بازاریابی محتوا بیشتر بدانید

اگرچه ممکن است بلافاصله به سمت وبلاگ ها جذب شوید یا بدانید که اطلاعات مورد نظر شما در کتاب ها و راهنماها پاسخ داده شده است، اما ارائه انواع مختلفی از محتوا در سایت صنعتی، مهم است.

این باعث می شود سایت شما، تازه و تازه تر بماند؛ در حالی که به کاربران، امکان دسترسی به منابع با ارزش را در هر مرحله می دهد؛ این عامل برای جذب ترافیک سایت و ایجاد ارتباطات جدید، بسیار مهم است.

آیا برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا یا برای ارتقای پیشنهادات فعلی خود برای پاسخگویی به نیازهای مهندسان، متخصصان تدارکات و مدیران به کمک نیاز دارید؟

بازاریابی محتوایی و تولید eBook را برای شرکت های صنعتی انتخاب کنید، سپس با ما تماس بگیرید تا توضیح دهیم که چگونه محتوای خود را می توانید برای بازاریابی به کار ببرید.

 

منابع:

https://blog.thomasnet.com/creating-ebooks-for-lead-generation

https://blog.thomasnet.com/blogs-vs-ebooks-content-marketing

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *