راهنمای خرید میز مدیریتی

راهنمای خرید میز مدیریتی و مبلمان اداری

این روزها می توانید میز مدیریتی جذاب با تنوع طرح و رنگ را به راحتی در انواع شرکت ها و اداره ها پیدا کنید. برخی از میزها منحصر به فرد هستند. تنوع شکل و اندازه باعث شده که انتخاب و خرید میز مدیریتی به راحتی امکان پذیر باشد. این میزهای اداری را می توان از جوانب مختلفی طبقه بندی کرد. اما شما به عنوان مدیر یک شرکت باید بدانید چگونه می خواهید نیز مناسب فضای کاری خود را انتخاب کنید.

برخی از میزهای مدیریتی برای شرکت های بزرگ و چند منظوره تجاری و بازرگانی مناسب هستند. برخی از میزهای کوچک تر برای شرکت هایی با فعالیت محدودتر به کار می روند. به طور کلی کاربردهای انواع میزهای مدیریتی برای حفظ پرستیژ کاری و کمک به نظم دادن وسایل روی میز می باشد.

میز اداری یکی از مهم ترین اجزای هر اداره یا شرکت است. در واقع، کارهای روزانه اداری و سایر عملکردها را نمی توان بدون کمک میز انجام داد. میزها برای ذخیره فایل ها و پوشه ها، اسناد مهم، نوشتن و نگهداری سیستم کامپیوتری یا برگزاری جلسات کاری و ملاقات های مهم استفاده می شوند.

از آنجایی که یک میز اداری یا خانگی، نقطه تمرکز اصلی در اتاق مدیریت است، عوامل متعددی در هنگام خرید میز مورد توجه ویژه قرار دارند. میز اداری مناسب می تواند به شما کمک کند بهره وری و سازماندهی بهتری داشته باشید.

نحوه انتخاب میز اداری مدیریتی مناسب

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید یک میز اداری مناسب انتخاب کنید، این قسمت را از دست ندهید. ما همراه شما هستیم تا زیباترین و شیک ترین میزهای مدیریتی را برای شغل خود انتخاب کنید.

اولین چیزی که هنگام خرید میز جدید باید در نظر بگیرید، هدف شما در استفاده از میز است. آیا برای استفاده از لپ تاپ نیاز دارید، یا برای نوشتن لازم دارید؟ می خواهید فقط از مانیتور کامپیوتر استفاده کنید، یا هدفتان سازماندهی فایل ها یا اهداف دیگر است؟ آیا از میز خود برای مدت طولانی استفاده خواهید کرد یا گهگاه از آن استفاده خواهید نمود؟

هدف شما در فضای کاری دفترتان، مهم ترین عامل است و اندازه و پارامترهای ذخیره سازی میز را تعیین می کند.

در مرحله بعد، باید تصمیم بگیرید که میز اداری مدیریتی خود را در کجا قرار می دهید. مکان های زیادی در اتاق مدیریت وجود دارد که می توانید میز خود را در آن قسمت قرار دهید، بنابراین مطمئن شوید که قبل از خرید میز مدیریتی، فضای موجود را اندازه گیری کرده اید. بهتر است دقیقاً بدانید از میز چه استفاده هایی در دراز مدت خواهید داشت.

انواع میز مدیریتی که به پرستیژ کاری شما می افزاید!

راهنمای خرید میز مدیریتی

راهنمای خرید میز مدیریتی

 

در این قسمت، انواع اصلی مدل های میزهای اداری موجود در بازار بررسی شده است:

1- میز تحریر مدیریتی

اگر قصد شما از خرید میز مدیریتی، نوشتن و تحریر نامه ها و اسناد متعدد است، میز تحریر، برایتان مناسب تر است. میزهای تحریر عمدتاً کوچک تر هستند و برای استفاده سبک در نظر گرفته شده اند، از این رو به آن “میز تحریر” می گویند. این میزها از یک سطح مستطیل شکل با ضخامت کم، با فضای باز در قسمت زیرین ساخته شده اند و 4 پایه دارند. گاهی اوقات یک میز تحریر ممکن است یک کشوی کوچک در زیر سطح نوشتاری داشته باشد. این میزهای کوچک در طرح های متنوع وجود دارند و قیمت آنها نسبت به میزهای مدیریتی بزرگ و اِل- شکل، ارزان تر است.

2- میز اداری تاشو

یک میز تاشو مدیریتی برای رفع نیازهای موقت، یا برای مواقعی که به جابجایی مکرر نیاز دارند، مناسب است. این میزها دارای سطحی هستند که به راحتی به صورت یک تکه نازک، جمع می شوند و به راحتی می توان آنها را در کمد یا محفظه نگه داشت. این میزهای مدیریتی بیشتر برای مواقعی استفاده می شوند که مدیر و کارکنان می خواهند نقشه های بزرگ یا پلن هایی را به طور موقت بررسی کنند. میزهای تاشو برای برگزاری جلسات کاری یا تحریر، مناسب نیستند.

3- میز مدیریت با فضای ذخیره سازی زیاد

این مدل های میزهای اداری – مدیریتی، از استانداردترین مدل های موجود هستند که فضاهای ذخیره سازی فراوان دارند. این محصولات، یک میز مدیریت به اندازه کافی بزرگ اند و برای انجام کارهای پیچیده مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب، میزهای مدیریت دارای یک فضای کار مستطیل شکل بزرگ هستند و در زیر آن فضای کافی برای قرار گرفتن پاها وجود دارد. مهم ترین ویژگی های این میزهای مدیریتی، وجود چندین کشو و کمد برای ذخیره سازی در دو طرف آن است.

4- Shell Desk

میزهای قفسه دار، جزو ساده ترین میزهای کار هستند. در بخش زیرین این میزها هیچ کمد یا کشو وجود ندارد. به طور معمول، آنها مستطیل شکل هستند و فضای باز زیادی در سطح بالایی آن قرار دارد. وجود چند قفسه در قسمت بالایی میز، آن را با سایر میزهای مدیریتی شرکتی متمایز ساخته است. از این میز برای رایانه رومیزی، قفسه کتاب ها، نظم دهی وسایل تحریر و … می توانید استفاده کنید. این نوع میز برای دفتر کار خانگی بسیار مناسب است.

5- میز اداری منشی یا معاون

یک میز اداری مخصوص معاونین یا منشی، با داشتن کشوهای کوچک و فضای ذخیره سازی  محدود، طراحی شده است. این میزها برای افرادی که نیاز به نوشتن و تکمیل مدارک دارند، ایده آل است. این میز یک گزینه عالی برای نویسندگانی است که به دنبال جذابیت و خلق فضای رمانتیک در دفتر کاری خود هستند. این میزها نسبت به میزهای مدیریتی، کوچک تر هستند اما تنوع رنگ و طرح دارند. این موجب می شود که انتخاب برایتان متنوع تر باشد. قیمت میز مدیریتی کوچک، ارزان تر تمام می شود. میزهای کوچک، فضای کافی برای جاگیری راحت لپ تاپ و ماوس دارند.

6- میز کامپیوتر اداری

برخی از مدیران نیاز دارند در ساعات کاری خود، در طولانی مدت از رایانه استفاده کنند. اگر فضای کافی در دفتر کارتان دارید، می توانید میز کامپیوتر مجزایی را برای کار خریداری کنید. روی این میزها فضای کافی برای کامپیوتر، مانیتور و چاپگر در دسترس است. همچنین می توانید سایر وسایل الکترونیکی مانند صفحه کلید یا موبایل را در روی میز به راحتی قرار بدهید. این میزها دارای قفسه در روی سطح و یک کشوی ساده در قسمت زیرین هستند. البته این طراحی ها روز به روز، بهتر می شود و ایده های بیشتری برای خرید در دسترس شما قرار دارد.

7- میز ایستاده و قابل تنظیم

اگر جایگاه و وظایف مدیریتی شما به گونه ای است که باید ایستاده، طرح هایی را توضیح دهید یا همکارنتان را توجیه کنید، میزهای ایستاده مدیریتی برایتان مناسب است. این میزها از نظر ابعاد و اندازه، متنوع هستند. ارتفاع میز، قابل تنظیم است تا برای کار کردن، راحت تر باشید. بسته به نیاز و نوع استفاده می توانید تمامی وسایل کارتان را روی آن قرار بدهید. این میزهای مدیریتی برای طراحان ساختمانی، معماران، هنرمندان، و شرکت های مجری پروژه های فیزیکی بسیار کاربرد دارد.

8- میز مدیریتی L شکل

میز L شکل، یک میز نوآورانه با طراحی ویژه است. ممکن است طراحی این میزهای مدیریتی در ابتدا غیرعادی به نظر برسد اما فضای کاری شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. میزهای L شکل دارای دو ضلع عمود بر یکدیگر و معمولاً یک اندازه هستند. این میزها فضای کاری اضافی را ارائه می دهند و در عین حال، برنامه تمام کارهای اداری مدیران را در دسترس آنها قرار می دهند. طراحی و ساخت این میزها به گونه ای است که در فضا صرفه جویی می کنند؛ زیرا اکثر آنها را می توان در گوشه ای قرار داد. میز L شکل مدیریتی برای میز جلسه ایده آل است، زیرا می توانید فضا را به طور موثر با سایرین به اشتراک بگذارید.

افراد و به ویژه مدیران، از نظر ترجیحات و نیازها و سلایق با هم متفاوت  هستند. به طور مثال، میزهای مدیریتی با اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند؛ کارهایی مانند نوشتن و ذخیره سازی یا نظم دهی به لوازم و وسایل. از آنجایی که انواع مختلفی از میزهای اداری در بازار موجود است، می توانید چیزی را بیابید که نیازهای خاص شما را برآورده کند و به جذابیت دفتر شما بیفزاید.

برای خرید میز مدیریتی کاربردی و شیک، تصمیم گیری کنید، سپس در مورد اندازه و رنگ فکر کنید. از آنجا، فهرست کاملی از نیازهایتان را آماده کنید و مطابق با آن، انواع میزهای اداری و مدیریتی را بررسی نمایید. قیمت میز مدیریتی با توجه به ویژگی های میز تعریف می شود. این قیمت ها بر اساس کیفیت طراحی و مدل میز، متفاوت است. با توجه به مطالب قسمت بعدی می توانید زیباترین میز اداری را برای دفتر کار خود تهیه کنید.

نمونه تولید محتوا گردشگری را از این قسمت بخوانید…….

هنگام خرید میز اداری جدید برای دفتر خود، چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

راهنمای خرید میز مدیریتی

راهنمای خرید میز مدیریتی

 

چه بخواهید فضاهای اداری جدید خود را مبله کنید یا به دنبال زیباسازی فضای اداری فعلی خود باشید، مبلمان اداری جدید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. هنگام خرید مبلمان اداری باید به موارد زیادی توجه کنید؛ از کاربردی بودن و راحتی گرفته تا سبک و ظاهر میزها و صندلی ها. در ادامه این قسمت، به یک راهنمایی در مورد نحوه انتخاب و خرید میزهای مدیریتی و مبلمان اداری اشاره ای خواهیم داشت.

  • شکل ظاهری

شکل ظاهری ممکن است یک عامل سطحی در خرید مبلمان مدیریتی اداری به نظر برسد، اما وقتی صحبت از خرید مبلمان اداری می شود، نباید ظاهر را نادیده گرفت. مبلمان بیشتر در دفتر کار، ظاهر فضا را بزرگ تر نمایان می کنند؛ عاملی که می تواند بر نظر کارمندان و مشتریان به طور یکسان تأثیر بگذارد.

اگر فضای اداری خود را به گونه ای طراحی می کنید که نشان دهنده هویت برند شما باشد، مبلمان اداری شرکت تان باید با دقت انتخاب شوند تا با این تصور مطابقت داشته باشند. سبک های مختلف مبلمان با سایر مبلمان اداری یا حتی میزهای اداری ارتباط برقرار می کنند. به عنوان مثال، مبلمان تیره با چوب باکیفیت و طراحی پیچیده، نشانگر حرفه ای بودن و سبک تجارت سنتی است؛ در حالی که مبلمان سبک معاصر با رنگ های روشن ممکن است نشان دهنده مدرنیسم، نوآوری و رویکرد تجاری تازه باشد.

ترکیب رنگ ها، بافت ها، شکل ها و مواد در مبلمان اداری نیز می تواند بر روحیه و انگیزه کارمندان تأثیر بگذارد. بنابراین، مبلمان اداری باید با توجه به تأثیر آن بر بهره وری و شادی در دفتر کار انتخاب شود.

  • راحتی و دسترسی آسان

در حالی که ظاهر میزهای مدیریتی و مبلمان اداری مهم است، این وسایل هرگز نباید ویژگی های کاربردی و راحت بودن را به خطر بیندازند. راحتی در دفتر کار، کاملاً ضروری است، زیرا کارکنان در تمام روز هفته به کار مشغول هستند و از مبلمان استفاده می کنند. میزها و صندلی های ارگونومیک، ارزش هزینه کردن را دارند زیرا پشتیبانی عالی برای سلامت همه کارمندان محسوب می شوند.

به دنبال خرید میز و صندلی‌های اداری باشید که دارای پشتی‌ ها و تکیه‌گاه‌های مستحکم، روکش‌های خوب، ویژگی‌های چرخشی آسان، و گزینه‌های قابل تنظیم هستند. انواع میزهای اداری باید فضای سطحی کافی، قابلیت‌های ذخیره‌سازی و فضای جادار برای راحتی پاها در زیر میز را فرآهم کنند. قیمت میز مدیریتی باکیفیت، دارای کمد و کشورهای متعدد، نسبتاً گران تر از میزهای اداری کوچک تر است اما ارزش زیادی را به دفتر کار شما می بخشند.

  • کیفیت و دوام

ناگفته نماند که مبلمان اداری و انواع میزهای مدیریتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این امر به ویژه در مورد دفاتر بزرگ تر، صادق است؛ جایی که تعویض مبلمان معیوب، به طور مکرر، می تواند منجر به هزینه های زیاد شود. سرمایه گذاری روی خرید مبلمان اداری با کیفیت، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و تعویض دائمی، همیشه سودمندتر است. این میزهای مرغوب، عمر طولانی تری خواهند داشت.

مواد با کیفیت و خوب برای مبلمان اداری می تواند شامل چوب سخت مانند بلوط، چوب ساج یا چوب ماهون یا مواد مصنوعی مانند PVC باشد. قفسه های فلزی یا کابینت های بایگانی می توانند وزن های بیشتری را نسبت به سایر مواد تحمل کنند. مبلمانی که از فلز یا مواد مصنوعی کامپوزیت ساخته شده اند، اغلب ساختار محکم‌تری دارند.

به عنوان مثال، میزهایی با سطوح شیشه ای ممکن است زیبا و شیک به نظر برسند، اما شیشه به راحتی خراشیده می شود، وزن زیاد را تحمل نمی کند و ممکن است ترک بخورد یا خرد شود. به همین ترتیب، صندلی‌های روکش شده با پارچه‌های سست، ممکن است سریع ‌تر از صندلی‌های روکش با کیفیت بادوام فرسوده، پاره یا فرسوده شوند. مبلمان اداری با کیفیت بالا، دوام بیشتری دارند، پشتیبانی بهتری را ارائه می دهند و تجربه کاری کارمندان شما را بهبود می بخشند.

  • قیمت میز مدیریتی مبلمان اداری

اینکه بخواهید بهترین میز مدیریتی را بخرید اما بودجه کافی نداشته باشید، تصمیم گیری شما هیچ فایده ای ندارد! هزینه های مبلمان اداری جدید باید در اولویت قرار گیرد. هر شرکتی، محدودیت های مالی خود را خواهد داشت. همانطور که قبلا ذکر شد، مبلمان اداری جدید باید یک سرمایه گذاری باشد! هنوز هم می توانید مبلمان اداری با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید.

میزها و صندلی هایی را بخرید که برای دفتر شما مناسب است

با توجه به این نکات، اکنون آماده خرید مبلمان اداری و میزهای مدیریتی جدید خود هستید! سبک ها و گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. برای جلوگیری از گیج شدن در انبوهی از مدل ها، داشتن یک لیست از ویژگی هایی که می خواهید داشته باشید به شما کمک می کند. پیدا کردن بهترین میز مدیریتی می تواند کمی وقت گیر باشد. سعی کنید نیازهای دفتر کار خود را معین کنید و بهترین مدل را از میان ده ها سبک طراحی شده انتخاب نمایید.

راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی
راهنمای خرید میز مدیریتی
تولید محتوا درباره مواد شوینده

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *