بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها

5 دلیل برای اینکه کسب و کار شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد

بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها، یک نیاز ضروری است. با تکیه بر استراتژی های بازاریابی و تولید محتوای تخصصی می توانید به راحتی در میان رقبای خود متمایز شوید. اگر سرمایه مناسبی را برای تولید محتوای سایت و تبلیغات آنلاین در نظر بگیرید، زودتر از آنچه تصورش را می کنید به موفقیت می رسید.

از استارت ‌آپ‌ ها گرفته تا شرکت‌های با سابقه بزرگ، همه به گروه بازاریابی محتوایی می ‌پیوندند. در دنیای پویا و دیجیتال امروزی، بازاریابی محتوا احتمالاً موثرترین روش برای به دست آوردن چشم اندازهای جدید و حفظ اهداف موجود است. اگر در مورد رشد کسب و کار خود جدی هستید، هیچ راه گریزی از اجرای بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها وجود ندارد.

اگر می خواهید سایت اینترنتی شما هم بهتر دیده شود و فروشتان افزایش پیدا کند، لازم می دانیم به مهم ترین مزایای بازاریابی محتوایی اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

برنامه ریزی تولید محتوا

 

5 دلیل مهم که نشان می دهد کسب و کار شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی

 

آیا این جمله صحیح است که اگر استراتژی بازاریابی محتوایی موثری نداشته باشید، به احتمال زیاد کسب و کار خود را از دست خواهید داد؟… بله. این جمله صحت دارد!

با این حال، اگر هنوز در مورد انتخاب یک استراتژی بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها متقاعد نشده اید، در اینجا 5 دلیل مهم وجود دارد که نشان می دهند چرا کسب و کار شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد. پس از مطالعه این مطلب به این نتیجه می رسید که زمان آن فرا رسیده که برای کسب و کار آنلاین خود، فکر دیگری بکنید.

1-تولید محتوا به ایجاد هویت یک برند، کمک می کند

در دنیایی که بیش از ۴۶ درصد افراد، قبل از بلند شدن از رختخواب، گوشی هوشمند خود را چک می‌کنند، استفاده از انواع محتوا، حتی قبل از شروع یک روز، آغاز می‌شود. تحول دیجیتال، به نفع بازاریابان محتوا است. با ایجاد محتوای مناسب و استراتژی بازاریابی موثر، بازاریاب ها می توانند جایگاهی برای برند خود ایجاد کنند.

تولید محتوای سایت در قالب پست های وبلاگ، ایمیل ها، اینفوگرافیک ها و ویدیوها، برند شما را در میان رقبا برجسته تر می کند. بهتر است محتواهایی ایجاد کنید که نه تنها کسب و کار شما، بلکه مشتریان شما را نیز در خود بپذیرد. با این کار، به نوبه خود به آنها یاد آوری می کنید تا برند شما را به خاطر بسپارند.

2-ردیابی و تجزیه و تحلیل آسان تر برای وبسایت

یکی از مهم ترین فواید بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها، امکان تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات به دست آمده از سایت و رفتار مخاطبان است. اگر در حال تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی هستید، احتمالاً زمان زیادی را بر سر یک دوراهی سپری می کنید و در مورد اینکه چه چیزی برای کسب و کار شما مفید است و چه چیزی مفید نیست فکر می کنید.

با یک استراتژی بازاریابی محتوایی موثر، می توانید به راحتی داده های خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید، و به سرعت متوجه شوید که چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است و چه چیزی اهمیتی ندارد. این فرآیند، نه تنها عملکرد روانی بازاریابی محتوا را تضمین می کند، بلکه آن را در هدف قرار دادن سرنخ ها و تبدیل آنها به مشتریان، بسیار کارآمدتر می سازد.

3-ارزان تر، موثرتر

برخلاف روش های بازاریابی سنتی، بازاریابی محتوایی آنلاین، 62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی، هزینه دارد. بازده سرمایه گذاری شرکت شما تعیین می کند که آیا کمپین های شما موفق بوده است یا خیر. با هدف‌گیری مناسب، توزیع و تولید محتوای تخصصی و روش‌های تحلیل متفاوت، جای تعجب نیست که بازاریابی محتوایی نسبت به بازاریابی سنتی، بازده بیشتری داشته باشد.

4-نتایج سایت را در موتورهای جستجو، بهبود می بخشد

موتورهای جستجوگر، چشم انداز کسب و کارها را تغییر داده اند. 60 درصد از مخاطبان قبل از رفتن به یک وب سایت خاص، تحقیقات خود را با یک موتور جستجو شروع می کنند. 81 درصد از مردم، قبل از خرید از فروشگاه به محصولات آنلاین نگاه می کنند.

بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها به شما کمک می کنند تا نتایج خود را در موتور جستجوگر بهبود ببخشید. برخلاف کمپین های سنتی که تنها برای چند هفته، روز یا دقیقه در ذهن کاربران باقی می‌ مانند، روش های بازاریابی محتوایی خوب برای مدت زمان طولانی تر ماندگار هستند. به علاوه، وقتی کاربران، محتوای شما را به اشتراک می ‌گذارند، ناخودآگاه، برند شما را تبلیغ می ‌کنند و به طور بالقوه، میلیون‌ها تومان را تولید می‌ کنند.

5- بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها، شما را به مخاطب هدف نزدیک تر می کند

ایجاد مشتریان وفادار، تنها هدف شما نیست. جستجوی مشتریان مناسب که بتوانید محصولات و یا خدمات کسب و کار خود را به آنها بفروشید، هدف نهایی است. اگر این استراتژی ها به درستی انجام شود، بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها به شما امکان می دهد مشتریان بالقوه را جذب کرده و مشتریان موجود را حفظ کنید.

در مقایسه با بازاریابی سنتی که در آن، کاربر فقط اطلاعات محدودی دارد، استراتژی بازاریابی محتوایی آنلاین، اطلاعات بیشتری درباره برند شما به کاربر می ‌دهد. علاوه بر این، استراتژی بازاریابی محتوا به کاربرانی که فعالانه در جستجوی یک نام تجاری هستند اجازه می دهد تا آن را پیدا کنند. این تضمین می کند که آنها شما را بهتر پیدا کنند.

اگر علاقه مند به تقویت استراتژی بازاریابی محتوایی خود هستید، در مکان صحیح قرار گرفته اید. با تولید محتوای تخصصی می توانید به تمام این اهداف دست پیدا کنید. با پکیج تولید محتوای حرفه ای و بسته های متنوع برای بازاریابی محتوایی می توانید فروش خود را تا 50 تا 60 درصد بیشتر افزایش دهید. کافیست با ما تماس بگیرید تا برای شما استراتژی مناسب را ترتیب دهیم.

 

نکات تکمیلی درباره اهمیت بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی

 

شما باید استراتژی محتوا را به عنوان یک فرآیند و یک ذهنیت کامل در نظر بگیرید. بازاریابی محتوایی دائما تغییر خواهد کرد و تکامل خواهد یافت. اما، با یک استراتژی محتوایی خوب و برنامه ریزی شده، مشتریان شما، نیروی هدایت کننده آن خواهند بود.

با یک استراتژی خوب برای تولید محتوای اختصاصی، مشتریان شما نیازهای خود و نیازهای کسب و کار خود را ارزیابی می کنند و سپس فرآیندی را برای رفع هر دو ایجاد خواهند کرد. استراتژی محتوا، مشخص کردن نیازهای کسب و کار و سپس تلاش برای متقاعد کردن مشتریان است.

نیاز و توانایی تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها به شرکت هایی که بودجه تبلیغاتی بالایی دارند محدود نمی شود. شما حتی لزوماً به یک استراتژی محتوای مکتوب نیازی ندارید؛ تنها چیزی که واقعاً برای یک استراتژی محتوایی خوب لازم است، مرور اهداف، گردش کار و منابع موجود است.

در ابتدا، توسعه یک استراتژی محتوایی ممکن است زمان بر باشد و به منابع قابل توجهی نیاز داشته باشد، اما نتیجه نهایی، بسیار موفق خواهد بود؛ اگر استراتژی به خوبی اندیشیده و اجرا شود.

یک استراتژی بازاریابی محتوایی باید بر اولویت قرار دادن نیازهای بازار هدف، متمرکز شود. شما باید بازار هدف را شناسایی کنید.

به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوا در واقع یک ارتباط دو طرفه بین مشتری و کسب و کار است.

ردیابی نتایج بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها نسبتاً آسان است. اگر نتایج مورد نیاز را به دست نمی آورید، می توانید به سرعت، استراتژی خود را بدون سرمایه گذاری اضافی تغییر دهید یا اصلاح کنید.

از طریق بازاریابی محتوا، یک شرکت می تواند به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت شناخته شود. این امر باعث افزایش آگاهی از برند، تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شرکت، فروش و شهرت کسب و کار به عنوان پیشرو در آن صنعت می شود.

داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوایی برای کسب و کارها در بازار امروز، ضروری است، زیرا گرایش به سمت بازاریابی محتوایی هر روز افزایش می یابد.

کافه محتوا، مرجع تولید محتوای تخصصی برای سایت، خدمات متنوع خود را برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهد. تولید محتوای متنی به فارسی و تولید محتوای انگلیسی با قیمت مناسب انجام می شود. خدمات تولید محتوای صوتی (پادکست) نیز با کیفیت عالی در نظر گرفته شده است. می توانید از بخش خدمات من، این موارد را مطالعه کنید.

 

منابع:

  • https://www.position2.com/blog/5-reasons-why-your-business-needs-content-marketing
  • https://www.zerys.com/solutions/zerys-for-agencies/content-agency-blog/bid/65383/why-is-a-content-strategy-important-to-business
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *