تولید محتوا در شیراز؛ راهکاری برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی

تولید محتوا در شیراز یکی از بهترین راهکارهایی است که کسب و کارهای اینترنتی در شهر شیراز می توانند از آن برای رشد و توسعه بهتر استفاده کنند. تولید محتوای تخصصی سایت با اهداف و موضوعات گوناگونی انجام می شود اما محتواهای آموزشی جزو پرطرفدارترین ها هستند. بعید است فردی ادعای آشنایی کامل با مفاهیم تکنولوژی و اینترنت را داشته باشد اما واژه تولید محتوا را نشنیده باشد!! تولید محتوا، فعالیتی است که در شهرهای مختلف دنیا از جمله شهرهای ایران نیز در حال انجام است.

اما جایگاه تولید محتوا در شیراز به چه ترتیب است؟ شهر شیراز آنقدر جذابیت دارد که اگر هیچ یک از موضوعات متفرقه برای تولید محتوا مورد توجه نباشند، جذابیت های این شهر، خود، سوژه تولید محتوا هستند.

تولید محتوا در شیراز فعالیتی پر رونق و پرطرفدار است که با هدف انتقال معلمومات گوناگون به افراد مختلف انجام می شود. امروزه تولید محتوا نقش بسیار مهمی در ارتقای کسب و کارهای آنلاین دارد. تهیه محتوای با کیفیت و درجه یک می تواند سبب جلب مشتریان بسیاری شود. اما نکته ای که باید در این باره گفته شود این است که تولید محتوا یک نام عمومی است و انواع مختلفی دارد. در شیراز نیز انواعی از تولید محتوای سایت وجود دارد. در ادامه به بررسی بیشتر خدمات تولید محتوای متنی در شیراز خواهیم پرداخت. همچنین به انواع تولید محتوای سایت نیز اشاره ای خواهیم داشت.

کسب درآمد با تولید محتوا در منزل

انواع تولید محتوا در شیراز که به رتبه گرفتن سایت ها کمک می کند

خدمات تولید محتوا در شیراز

خدمات تولید محتوا در شیراز

 

همانگونه که گفته شد، تولید محتوا انواع مختلفی دارد. انواع تولید محتوا در شیراز به فراخور نوع محتوای تولید شده به شکل زیر می باشد:

در ادامه به بررسی هریک از موارد بالا خواهیم پرداخت.

1-تولید محتوای متنی در شیراز

ساده ترین شکل تولید محتوا در شیراز در دنیای امروزی، تولید محتوای متنی می باشد. این شکل از تولید محتوا بیشتر درباره وب سایت های اینترنتی صادق است. همین متنی که هم اکنون در حال خواندن آن هستید نوعی محتوای متنی محسوب می شود. در تولید محتوا متنی، مواردی قابل توجه هستند. اول اینکه متون نباید دارای جملات بسیار طولانی باشند. دیگر اینکه طول پاراگراف ها بیشتر از 250 کلمه نباشد. از دیگر موارد مهم در تولید محتوا متنی سایت های مختلف، شامل بولد کردن کلمات کلیدی و لینک سازی برای کلمات مختلف است. این ها استانداردهای لازم هستند اما برای سایت های مختلف میتواند متغیر باشد.

2-تولید محتوای صوتی در شیراز

ساده ترین تعریف برای محتوای صوتی را می توان این تعریف دانست:”محتوای قابل شنیدنی که درون مایه آن به صورت شنیداری درک می شود.”

تولید محتوا در شیراز به شکل تولید محتوای صوتی نیز یکی از راه های افزایش بازدید سایت می باشد؛ البته تنها نوع از محتواهای صوتی تولید شده، فایل های صوتی موجود در سایت ها نیست. احتمالاً همه شما با واژه “پادکست” مواجه شده اید. پادکست را می توان پرکاربردترین و در عین حال محبوب ترین شکل محتوای صوتی دانست. شاید دلایل محبوب شدن انواع محتوای صوتی مانند پادکست را بتوان در ماندگاری این محتوا در ذهن دانست. هر فردی ممکن است پس از زمانی، به راحتی محتوای متنی را فراموش کند. اما آنچه در یک محتوی صوتی مانند پادکست بیان می شود این است که تا مدت ها ماندگار خواهد شد.

3-تولید محتوای تصویری در شیراز

شاید این نوع از تولید محتوا، پرطرفدارترین و در عین حال پیچیده ترین نوع تولید محتوا در شیراز باشد. تولید محتوای تصویری که عمدتاً به شکل ویدیو هست، علاوه بر درگیر کردن حس شنوایی، حس بینایی فرد را هم درگیر کرده و آنچه که قرار است به فرد منتقل شود، به شکل بصری در خواهد آمد.

تولید محتوا تصویری را می توان بهترین شکل تولید محتوا برای افزایش مشتری دانست. بدیهی است که متون ساده و اصواتی که شکل ظاهری ندارند، به اندازه محتوای ویدیویی، قدرت جذب مشتری را ندارند. آیا حسی که در رنگ ها و تصاویر محتوای تصویری است را میتوان در محتوای متنی و یا صوتی اعمال کرد؟

تصور کنید برای معرفی خدمات مربوط به کسب و کار خود یک محتوای ویدیویی تهیه کردید. در این ویدیو از انواع رنگ ها تصاویر و المان های جذابی استفاده کردید که مشتری را به دیدن ادامه ویدیو تشویق می کند. آیا می توانید تاثیر این محتوا را با اصوات و متون ساده یکی کنید؟…. قطعاً خیر!!

راهکارهای بیشتر برای بهتر دیده شدن محتوای سایت

برای دیده شدن هر محتوا، راهکارهایی وجود دارد. در مورد سایت های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی، شناخت الگوریتم ها بسیار اهمیت دارد. تصمیم گیری درباره مسیر پیج و یا سایت اینترنتی، ضرورت مفهومی به نام “سئو” را برای روشن می کند. سئو یا همان بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، به مجموعه اقداماتی گفته می شود که سبب ارتقای جایگاه پیج و یا سایت اینترنتی می شود.

نقش تولید محتوای اختصاصی در ارتقای کسب و کارهای اینترنتی در شیراز

تولید محتوا در شیراز یکی از کم هزینه ترین راه ها برای معرفی کسب و کارهای اینترنتی در شیراز است. روش های سنتی تبلیغاتی هزینه های بسیار بیشتری نسبت به تولید محتوا ایجاد می کنند. به علاوه اینکه روش های سنتی تولید محتوا، امکان جذب تعداد محدودی از مشتریان را فراهم می کردند.

خودتان را یک تولید کننده غذای حیوانات تصور کنید…. اگر برای معرفی کسب و کار خود صرفاً به چاپ تراکت اکتفا کنید، نمی توانید از دورترین نقاط ایران و یا دورترین نقاط شیراز، مشتری کسب کنید.

این در حالی است که تهیه یک محتوی ویدیویی چند دقیقه ای، ظرف مدتی کوتاه تری در معرض دید مشتری شما در دورترین شهرها قرار خواهد گرفت. پس بهتر است به منظور ارتقای کسب و کار خود، به جای تولید تراکت در شیراز یا تبلیغات سنتی در شیراز، اقدام به تولید محتوا در شیراز ترجیحاً به شکل محتوای متنی صوتی و تصویری کنید.

 

انواع تولید محتوای متنی در شیراز

تولید محتوا در شیراز

تولید محتوا در شیراز

 

تولید محتوای متنی در شیراز میتواند به شیوه های مختلفی انجام شود؛ از این دست می توان به موارد تولید محتوای عمومی، تولید محتوای تخصصی، ترجمه متون تخصصی، محصول نویسی، تولید محتوا برای لندینگ پیج، رپورتاژ آگهی، تبلیغ نویسی و محتواهای گزارشی اشاره کرد.

در این میان نمی توان از لزوم تولید محتوای انگلیسی در شیراز، غافل شد!

امروزه بسیاری از کسب و کارهای تولیدی وجود دارند که تصمیم به صادرات محصولات خود به خارج از کشور گرفته اند. اگر شما نیز به عنوان کارآفرین در شیراز، تصمیم به صادرات محصولات خود به خارج از کشور دارید این بخش برای شماست. بهتر است برای سهولت معرفی خدمات خود به مشتریان خارجی، اقدام به تولید محتوای انگلیسی کنید. برای معرفی سایت چند زبانه خود به مشتریان خارجی، الزاماً باید به تولید محتوا در شیراز به زبان انگلیسی نیز توجه کنید.

قیمت تولید محتوا در شیراز چگونه محاسبه می شود؟

قیمت تولید محتوا در شیراز می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. اینکه وبسایت شما در چه موضوعی فعالیت می کند، به محتواهای متنی نیاز دارید یا محتواهای صوتی، و همینطور هر محتوا باید چند کلمه ای باشد و تعداد مورد نیاز شما در هر ماه، چند محتوا است، همگی می توانند بر روی تعرفه های تولید محتوا تأثیرگذار باشند. می توانید قیمت تولید محتوا در شیراز را در انواع مختلف از طریق منوی اصلی در وبسایت کافه محتوا بررسی کنید و اگر سوالاتی در این زمینه داشتید، با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم تا به یکی از مهم ترین خدمات آنلاین در شیراز، یعنی تولید محتوا در شیراز بپردازیم. همانگونه که گفته شد امروزه رایج ترین راه برای انتقال مفاهیم به افراد مختلف ساکن شیراز و همینطور سایر مشتریان در شهرهای دیگر، تولید محتوای متنی در شیراز و تولید محتوای صوتی در شیراز است. در این بحث به مزیت های هر شکل از محتواهای مختلف اشاره کردیم. همچنین به صورت جداگانه اشکال مختلف متنی به عنوان شکلی از تولید محتوای تخصصی در شیراز را ذکر کردیم.

حال که با اهمیت تولید محتوای سایت آشنا شدید شاید به این موضوع فکر می کنید که بهتر است برای سایت اینترنتی خود یا کسب و کار آنلاین خود، محتواهای باکیفیت سفارش دهید. این کار به ساده ترین شکل امکان پذیر است.

کافه محتوا، مرجع تولید محتوای تخصصی سایت، به بهترین شکل توانسته نیاز مختلف سایت ها و کسب و کارهای آنلاین به تولید محتوا را برآورده سازد. قیمت تولید محتوا در شیراز در این وبسایت بسیار مناسب در نظر گرفته شده تا کسب و کارها با هر بودجه مالی بتوانند از این خدمات استفاده کنند. همین حالا برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

پکیج های تولید محتوای حرفه ای نیز با در نظر گرفتن تولید محتوای باکیفیت و استراتژی تولید محتوا به صورت 1 ماهه تا 3 ماهه ارائه می شود. قیمت این بسته ها را نیز می توانید در وبسایت بررسی نمایید.

 

2 پاسخ
    • نفیسه تفنگ ساز
      نفیسه تفنگ ساز گفته:

      سپاس از توجه شما دوست عزیز- برای سفارش تولید محتوای اختصاصی با ما تماس بگیرید. در خدمتتان هستیم

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *