تولید محتوا سایت شرکتی

تولید محتوا سایت شرکتی چه ویژگی هایی دارد؟

تولید محتوا سایت شرکتی شامل انواع محتوای متنی، صوتی و ویدیویی است که در سایت منتشر می شود و می تواند مخاطبان و مشتریان را به سمت این شرکت هدایت کند. انواع محتواهای متنی، جزء اصلی و جدایی ناپذیر از سایت های شرکتی هستند. تولید محتوای صوتی هم می تواند عامل موفقیت برای سایت های شرکتی باشد؛ چون گوگل به محتواهای صوتی هم رتبه خوبی می دهد. در این میان، تولید محتوای ویدیویی نیز جایگاه خاص خود را دارد.

اگر صاحب یک سایت شرکتی هستید و می خواهید محصولات و خدمات خود را به هزاران و بلکه میلیون ها مخاطب معرفی کنید، باید روی تولید محتوا سرمایه گذاری خوبی انجام دهید. این کار به رشد و توسعه کسب و کار شما بسیار کمک می کند. تولید محتوای حرفه ای در کنار طراحی سایت اصولی و شیک و استاندارد، لازمه هر کسب و کار شرکتی است.

تولید محتوا سایت شرکتی، فوت و فن های خاص خود را دارد. به عبارت ساده تر، شما نمی توانید هر محتوایی را در سایت خود منتشر کنید. وقتی قرار است محتواهای سایت شرکتی، تعداد زیادی مشتری و بازدیدکننده را برای شما جذب کند، پس طبیعتاً باید آنقدر جذاب و در عین حال، ساده باشد که مخاطبان با هر سطح دانش و سواد، آن را به خوبی درک کنند. اجازه دهید یک مثال در این مورد برای شما بیان کنیم:

“فرض کنید سایت شرکتی شما درباره فروش تجهیزات کافی شاپ و رستوران است. اگر شروع کنید و تولید محتوا سایت شرکتی را بدون برنامه ریزی انجام دهید و از متن های سخت در سایت خود استفاده کنید، به احتمال زیاد، فقط تعداد کمی از مشتریان شما محتواهای سایت را تا انتها می خوانند. این محتواها چندان بر روی فروش شما تأثیر ندارد. فراموش نکنید که کسانی که به سایت شما مراجعه می کنند، قصد خرید یک دستگاه یا تجهیزات کافی شاپ و رستوران را دارند و کمتر به جنبه تخصصی بودن اطلاعات آنها فکر می کنند. پس اگر قرار است دستگاه یا محصولاتی را بفروشید، باید ساده و روان و شفاف صحبت کنید.”

در همین ابتدای بحث به شما بگوئیم جای هیچ نگرانی نیست! حتی اگر تخصصی در تولید محتوا سایت شرکتی ندارید و می خواهید سایت شرکتی شما از هر نظر عالی باشد، به ما اعتماد کنید. با یک برنامه قوی و تولید محتوای حرفه ای می توانید به بهترین شکل در میان رقبا بدرخشید. کافیست با ما تماس بگیرید.

در ادامه خواهید دید که چطور یک محتوای خوب می تواند سایت شما را در رتبه های بالای موتور جستجوگر گوگل قرار دهد و فروشتان افزایش یابد.

 

در سایت شرکتی چه محتواهایی منتشر کنیم؟

تولید محتوای تخصصی

تولید محتوای تخصصی

 

تولید محتوا سایت شرکتی به نوع فعالیت شرکت شما، تعداد و نوع محصولات و خدمات بستگی دارد. پس از اینکه طراحی سایت شرکتی به نحو مطلوب فراهم شد، اکنون نوبت به تولید محتوای تخصصی است. اگر سایت شرکتی شما در حوزه صنعت باشد، به تولید محتوای صنعتی نیاز دارید. اگر سایت شرکتی شما خدماتی را ارائه می دهد باید محتواهای آموزشی و متنوعی را در سایت منتشر کنید. به عبارت کلی، موضوع و تعداد تولید محتوا، به نوع سایت و شرکت شما بستگی دارد.

برای تولید محتوا سایت شرکتی چند انتخاب پیش رو دارید. در هر دسته از تولید محتوای متنی و تولید محتوای صوتی و تولید محتوای ویدیویی باید یک سری از نکات را مورد نظر بگیرید و بر اساس اهداف کلی و جزئی پیش بروید. استراتژی های تولید محتوای متنی و صوتی با هم فرق دارند. در هر یک باید یک سری از اهداف و سلایق و نیازهای بازار هدف را در نظر بگیرید.

با توجه به دسته بندی های کلی که در سایت شرکتی وجود دارد، انواع تولید محتوا سایت شرکتی به دسته بندی های زیر تقسیم بندی می شوند:

1- تولید محتوا سایت شرکتی برای لندینگ پیج محصولات و خدمات

لندینگ پیج های محصولات و خدمات، اولین و مهم ترین بخشی است که باید برای تولید محتوای حرفه ای آن برنامه ریزی کنید. محتواهایی که در سایت شرکتی خود منتشر می کنید و قرار است محصولات و خدماتی را معرفی کنند، تا 90% در فروش شما تأثیر مثبت دارند. اگر این بخش را ضعیف کار کنید، به احتمال زیاد نمی توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید یا مزایا و کسب و کار خود را به آن ها به خوبی معرفی نمایید.

برای تولید محتوا سایت شرکتی در بخش لندینگ پیج محصولات و خدمات برای هر محصول، نیاز به توضیحات مجزا دارید. بسته به اینکه محصولات یا خدمات شما چقدر مهم و تخصصی هستند، تولید محتوای تخصصی سایت می تواند از 500 کلمه تا 2000 کلمه متغیر باشد. قطعاً تولید محتوای حرفه ای و تخصصی، بیشتر از 1000 کلمه ای باعث می شود که آن لندینگ پیج بهتر رتبه بگیرید و این یعنی فروش بیشتر برای سایت شرکتی شما.

می توانید در بخش تولید محتوای محصولات یا همان محصول نویسی، از ویدیو یا محتوای صوتی (پادکست) استفاده کنید. در صفحه لندینگ پیج محصولات باید از تصاویر اصل و مربوط به هر محصول استفاده کنید تا سایت شما را یونیک و جذاب تر جلوه دهد. فراموش نکنید که تولید محتوا سایت شرکتی در بخش محصولات، بسیار مهم است. لازم است خاطر نشان سازیم که وقتی قرار است شما تعدادی رپورتاژ آگهی منتشر کنید، قوی ترین لینک هایی که به سایت خود ارجاع می دهید تا فروش شما را افزایش دهد، همین لندینگ پیج ها هستند. پس محتواها باید آنقدر قوی و حرفه ای نوشته شوند که در نگاه اول، مخاطبان را جذب کنند.

 

2-تولید محتوا سایت شرکتی برای بلاگ سایت:

تولید محتوا سایت شرکتی برای وبلاگ سایت یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های این کار است. بلاگ سایت حکم مرجع اطلاع رسانی سایت شما را دارد. در بخش بلاگ سایت شرکتی می توانید تمام مطالبی که با موضوع کسب و کار شما در ارتباط است را منتشر کنید. در بلاگ سایت شرکتی می توانید محتوای آموزشی، علمی- تخصصی و حتی مطالب جذاب و سرگرم کننده منتشر کنید؛ به شرطی که یونیک نوشته شده باشند و اصول سئو محتوا در آنها رعایت شده باشد. برای درک بهتر تولید محتوا سایت شرکتی برای بلاگ سایت به مثال زیر توجه کنید:

“فرض کنید یک سایت شرکتی در حوزه مواد اولیه صنایع غذایی و دارویی فعالیت می ‌کند. انواع تولید محتوای متنی برای سایت شرکتی که در بخش بلاگ سایت منتشر می ‌شوند، می‌ توانند شامل توضیح و ارائه اطلاعاتی درباره مواد اولیه، خواص و ویژگی ها و کاربردها، خرید و فروش، بازار مصرف مواد اولیه، اطلاعاتی راجع به کارخانه های تولیدکننده، فناوری های جدید در همان حوزه و صدها مطلب دیگر باشند. این متن ها باید هم ساده و هم قابل فهم باشند و بتوانند نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان را برآورده کنند. ”

در بخش بلاگ سایت شرکتی می توانید محتوای آسمان خراش منتشر کنید و سریع تر رتبه بگیرید. محتوای همیشه سبز یا مگاپست، یک ابزار پیش ‌برنده برای سایت شما محسوب می شود محتوای همیشه سبز بر اساس استراتژی های خاص نوشته می شوند و کاملاً اصولی هستند. مگاپست یا محتوای آسمان خراش باید بیشتر از ۵۰۰۰ کلمه باشد و در متن آن از نمودارها، اینفوگرافیک، عکس نوشته و … استفاده شود. یک محتوای عالی و تخصصی می تواند سایت شما را تا ۵۰ درصد بیشتر در نظر مخاطبان جلوه گر سازد.

 

3- تولید محتوا سایت شرکتی برای بخش درباره ما و تماس با ما

گزینه دیگری که برای تولید محتوا سایت شرکتی عنوان می ‌شود لندینگ پیج های مربوط به بخش “درباره ما” و “تماس با ما” هستند. در بخش “درباره ما” می توانید توضیحات کاملی را درباره شرکت، سوابق فعالیت، سوابق اجرایی و مدیریتی شرکت، حضور در همایش ها، نمایشگاه ها، افتخارات، دریافت گواهینامه ها، سابقه همکاری با سایر شرکت ها، فعالیت های خارج از کشور و هر گونه فعالیتی که شرکت و مدیران داشته ‌اند را منتشر کنید. در بخش لندینگ پیج “درباره ما” می توانید معرفی مختصری از پرسنل و تیم کاری خود در بخش ‌های مختلف نیز داشته باشید.

یک ایده تولید محتوا سایت شرکتی برای صفحه لندینگ “درباره ما” این است که ویدیوها و کلیپ های کوتاه و بلند را آماده کنید و در این صفحه قرار دهید. مثلاً کلیپ کوتاهی از معرفی مدیریت خط تولید کارخانه و غیره می تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

در همین راستا در بخش “تماس با ما” نیز می توانید اطلاعات کاملی از شرکت شامل شماره تماس، آدرس ایمیل سایت، تلفن همراه، آدرس دفتر، آدرس کارخانه، آدرس شعبه ها در شهرهای مختلف، آدرس کارگاه و یا اطلاعات بخش بازرگانی را نیز درج کنید.

نکات تکمیلی در تولید محتوا سایت شرکتی

تولید محتوای حرفه ای

تولید محتوای حرفه ای

 

تولید محتوا سایت شرکتی به هر بخشی از سایت که نیاز به متن داشته باشد تعلق می گیرد. در تولید محتوای تخصصی سایت شرکتی باید حرفه‌ای عمل کنید. اگر صاحب سایت شرکتی هستید و هنوز نیروی کارشناس تولید محتوا به کار نگرفته‌اید، جای نگرانی نیست؛ ما در کنار شما هستیم. کافیست با ما تماس بگیرید و موضوع مورد نظر خود را برای تولید محتوای سایت با ما در میان بگذارید. به شما کمک می کنیم بهترین و مهمترین کلمات کلیدی سایت خود را پیدا کنید و سپس سفارش تولید محتوای حرفه ‌ای را نیز به شما پیشنهاد خواهیم داد.

در خصوص نکات مهم تولید محتوا سایت شرکتی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • تولید محتوا برای سایت شرکتی نیاز به برنامه‌ریزی زمانی و بودجه مالی دارد. برای این کار بهتر است در تمام بخش ها سرمایه گذاری کنید.
  • قیمت تولید محتوا برای سایت شرکتی نسبت به موضوع سایت شما متغیر است. تولید محتوای تخصصی، گران تر است چون متن ها باید تخصصی و ویژه نوشته شده باشند؛ همچنین لازم است که اطلاعات ارائه شده بسیار دقیق تر و جامع تر باشد. هزینه تولید محتوای سایت با موضوعات عمومی، ارزانتر است م.ی توانید از طریق فرم ثبت سفارش در همین وبسایت، قیمت تولید محتوا با موضوعات مختلف را بررسی فرمایید.
  • انتخاب کلمه کلیدی سایت برای تولید محتوای صنعتی، سایت شرکتی و سایت ‌های تولیدی و خدماتی بسیار اهمیت دارد. در این باره بهتر است آدرس سایت خود را برای ما ارسال کنید تا کلمات کلیدی مرتبط و ارزشمند برای تولید محتوا را برای شما استخراج کنیم.
  • زمانی می‌توان گفت که تولید محتوا سایت شرکتی به خوبی انجام گرفته است که بتوان تعداد بیشترین مخاطب را به سمت سایت جذب کرد و آن ها زمان بیشتری را در تمام صفحات سایت سپری کنند.
  • قبل از سفارش تولید محتوا باید نسبت به طراحی سایت حرفه ای و سئو سایت هم برنامه ریزی کنید. در راستای تولید محتوای تخصصی، تمام این کارها در کنار هم باعث می ‌شوند سایت شرکتی شما بهتر دیده شود.
  • سعی کنید خدمات تولید محتوا را از مجموعه های معتبر یا فریلنسرهای باتجربه و متعهد دریافت نمایید.

تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت برای سایت شرکتی در کافه محتوا

کافه محتوا، مرجع تولید محتوای تخصصی سایت است که خدمات متنوعی را برای کسب و کارهای اینترنتی ارائه می دهد. تولید محتوای سایت، ترجمه تخصصی، انتشار رپورتاژ آگهی، تولید محتوای صوتی یا پادکست، از مهمترین خدمات این سایت مرجع می باشد. کافیست تولید محتوای سایت شرکتی خود را به ما بسپارید و بهترین نتیجه را به دست بیاورید. سایت شرکتی شما هر موضوعی که داشته باشد ما می توانیم محتوا های دست اول و تاثیرگذار، مخاطب پسند و مطابق با نیاز روز بازار هدف را تهیه کنیم.

برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی یا بررسی قیمت رپورتاژ آگهی در معتبرترین وب سایت ها می توانید با ما تماس بگیرید. نمونه کارهای تولید محتوای تخصصی ما را در بخش نمونه کارها بررسی کنید و از طریق فرم ثبت سفارش، قیمت تولید محتوای سایت شرکتی را نیز بررسی نمایید.

 اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید از طریق فرم تماس با ما شماره تماس 09138651225، با ما در ارتباط باشید.

 

شاید به خواندن مقالات زیر علاقه مند باشید:

راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی
راهنمای خرید میز مدیریتی
تولید محتوا درباره مواد شوینده

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *